آهن آنلاین
راهنمای خرید لوله داربست

راهنمای خرید لوله داربست

دوشنبه 24 امرداد 1401
زمان مطالعه: 4 دقیقه

راهنمای خرید لوله داربست، موضوع بسیار پیچیده‌ای نخواهد بود. این محصولات از گوناگونی بسیار زیادی برخوردار نیستند، اما به دلیل ارتباط مستقیم این محصولات با جان افراد، در هنگام انتخاب این مقاطع فولادی، باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. در این مقاله سعی خواهیم کرد تمام این نکات را پوشش دهیم تا شما راهنمای کاملی در زمینه خرید این محصول در اختیار داشته باشید.  

نکاتی که قبل از خرید لوله داربست باید بدانید.

لوله داربست، از نظر کاربرد گستردگی فراوانی ندارد اما حجم استفاده از این محصول فولادی به اندازه‌ای بالا است که کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که این محصولات را تا به حال ندیده باشد. این نوع لوله که زیر مجموعه لوله‌های صنعتی قرار می‌گیرد، برای انتقال مواد استفاده نمی‌شود. در انتخاب این محصولات به گزینه‌های متنوعی بر نخواهید خورد. اما نکاتی را به دلیل نقش مهم این مقاطع فولادی در امنیت جانی افراد باید در نظر داشته باشید. قبل از خرید این محصول لازم است تا راهنمای خرید لوله داربست را بدانید.

نحوه ساخت لوله داربست چگونه است؟

روش ساخت این محصولات فولادی شبیه به انواع دیگر لوله‌های صنعتی است. ورق مستطیلی بعد از عبور از غلطک رول می‌شود و دو سر ورق که در یک خط به هم رسیده‌اند توسط عملیات جوشکاری به یکدیگر متصل می‌شوند.

این نوع لوله بر خلاف انواع دیگر لوله‌ها توسط فشار آب یا گاز تست نمی‌شود؛ به‌همین‌دلیل است که به آن لوله تست مردود و یا پلیسه می‌گویند. این موضوع به این معنی نیست که این مقاطع فولادی تحت هیچ آزمایشی قرار نمی‌گیرند، بلکه نیاز به تست‌های هیدرواستاتیک ندارند و در عوض مقاومت آنها در برابر فشار مورد سنجش قرار می‌گیرد.

بهترین برندهای لوله داربست در ایران

واحدهای صنعتی زیادی در حال حاضر مشغول به فعالیت در زمینه تولید انواع لوله هستند. لوله‌های داربست نیز محصول همین کارخانه‌ها هستند که البته تفاوت زیادی بین کیفیت محصولات آنها وجود ندارد. به عنوان چند تولید کننده لوله داربست که محصولات آنها از آهن آنلاین قابل تهیه هستند، می‌توانیم از ساوه، سپاهان، سپنتا، کیهان، تهران شرق، سمنان و یاران نام ببریم. همچنین ایران بست، فولاد بست، فولادسازان و پارک بست به عنوان تولیدکنندگان خوب اتصالات داربست شناخته می‌شوند.

 

راهنمای خرید لوله داربست یکی از الزامات فعالان این حوزه است.

 

راهنمای خرید لوله داربست آهن آنلاین

در هنگام خرید این محصول به دلیل مصرف بالایی که در ساختمان سازی و بسیاری از پروژه‌های صنعتی دارد، نیاز به یک راهنمای خرید جامع در این زمینه خواهید داشت. همچنین مشاوران خبره در هنگام انتخاب این محصول، کمک مهمی برای تهیه این مقاطع فولادی هستند. برای دریافت مشاوره در هنگام خرید این محصول می‌توانید با برقراری تماس با شماره ۰۲۱۵۴۷۱۲ از مشاوره و تجربه کارشناسان آهن آنلاین برخوردار شوید.

از تغییرات لحظه‌ای نرخ لوله داربست اطلاع داشته باشید.

به طور روزانه قیمت انواع پروفیل‌های فولادی در سایت به روز رسانی خواهد شد. با مراجعه به صفحه مربوط می‌توانید از آخرین قیمت لوله داربست مطلع شوید.

نحوه خرید لوله داربست از آهن آنلاین

بعد از دریافت مشاوره و انتخاب محصول متناسب با نیاز خود، امکان سفارش محصول از آهن انلاین وجود دارد و می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا سبد خرید موجود در سایت، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید و بعد از دریافت پیش فاکتور و تایید محصولات و قیمت، ادامه مراحل را به آهن آنلاین بسپارید.

سوالات متداول

۱- لوله‌های داربستی در چه ضخامت‌هایی عرضه می‌گردد؟

لوله‌های داربستی را در انواع سبک، متوسط و سنگین که در ضخامت‌های ۲، ۲٫۵ ، ۳ و ۴ میلی‌متر تولید و عرضه می‌گردند.

۲- آیا آهن آنلاین در زمینه فروش اتصالات داربستی هم فعالیت دارد؟

بلی، تمامی اتصالات داربست اعم از بست سبک، سنگین، رابط، بست گردان و بست H با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در این مجموعه عرضه می‌گردد.

۳- حداقل خرید لوله داربست از آهن آنلاین چه مقدار است؟

باید در نظر داشته باشید در حال حاضر تنها سفارشات بالای ۱ تن از طریق آهن آنلاین قابل تهیه است.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

سوالات متداول

لوله‌های داربستی در چه ضخامت‌هایی عرضه می‌گردد؟

لوله‌های داربستی را در انواع سبک، متوسط و سنگین که در ضخامت‌های ۲، ۲٫۵، ۳ و ۴ میلی‌متر تولید و عرضه می‌گردند.

آیا آهن آنلاین در زمینه فروش اتصالات داربستی هم فعالیت دارد؟

بلی، تمامی اتصالات داربست اعم از بست سبک، سنگین، رابط، بست گردان و بست H با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در این مجموعه عرضه می‌گردد.

حداقل خرید لوله داربست از آهن آنلاین چه مقدار است؟

باید در نظر داشته باشید در حال حاضر تنها سفارشات بالای ۱ تن از طریق آهن آنلاین قابل تهیه است.

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.