آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

شنبه 16 شهریور 1398
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه در طی سال‌های اخیر از تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید این محصول استفاده کرده‌اند. ورق گالوانیزه از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است همین امر سبب شده مورد استفاده فروانی قرار گیرد، زیرا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است به همین دلیل طراحان سازه‌ها همواره قیمت ورق گالوانیزه را به منظور تخمین پروژه‌های خود رصد می‌کنند.

 

کارخانه‌های تولید کننده ورق گالوانیزه را بیشتر بشناسید

 

تعداد کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه همواره در حال افزایش است که از جمله می‌توان به کارخانه فولاد مبارکه، شهرکرد و هفت الماس اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از کارخانه‌های تولید کننده ورق گالوانیزه بپردازیم.

 

کارخانه فولاد مبارکه

از جمله کارخانه‌هایی که پیشینه عظیمی در تولید ورق گالوانیزه دارد کارخانه فولاد مبارکه اصفهان است.

ویژگی‌های ابعادی ورق‌های تولیدی این کارخانه به شرح زیر است:

  • ضخامت بین ۰/۲۵ تا ۲ میلی‌متر
  • عرض بین ۷۵۰ تا ۱۵۱۰ میلی‌متر
  • قطر داخلی کلاف بین ۵۰۸ تا ۶۱۰ میلی‌متر
  • قطر خارجی کلاف بین ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن کلاف‌ها بین ۳ تا ۲۰ تن

 

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند

نمایی از کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

 

کارخانه هفت الماس

کارخانه هفت الماس از معروف‌ترین کارخانه‌های داخلی تولید کننده ورق گالوانیزه به شمار می‌آید که ورق‌های با کیفیتی را به صورت های رول و برش خورده، فرم دار به بازار عرضه می‌کند زیرا در تولید از استاندارد ملی ISO9001:2008 استفاده می‌کند. ضخامت ورق‌های تولیدی بین ۰/۳ تا ۲/۵ میلی‌متر و عرض ورق های رایج آن در بازار بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۵۰ میلی‌متر است.

 

کارخانه تاراز شهر کرد

یکی دیگر از کارخانه‌های تولید کننده ورق‌ گالوانیزه کارخانه تاراز است، از ویژگی‌های ورق‌های تولید شده این کارخانه می‌توان به سطح براق و جوش‌پذیری بالا، رنگ پذیری مناسب و مقاومت خوب در برابر خوردگی  اشاره کرد.

 

کارخانه ورق خودرو شهرکرد

ورق گالوانیزه تولید شده این کارخانه به طور ویژه در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا علاوه بر ویژگی‌هایی مانند فرم‌پذیری، صافی و نازکی از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. اگر در خودروهای تولیدی به جای استفاده از ورق‌های گالوانیزه وارداتی خارجی از محصولات این کارخانه استفاده کنند قیمت خودروها با کاهش چشمگیری مواجه خواهد شد. ضخامت ورق های تولیدی این کارخانه بین ۰٫۴ تا ۲ میلی‌متر، عرض بین ۸۰۰ تا ۱۸۸۰ میلی‌متر می باشد که لایه روی پوشش داده شده آن حاوی ۹۹/۸ درصد روی و ۰٫۲ درصد آلومینیوم می باشد.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.