آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی

کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی

دوشنبه 26 آبان 1393
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولید کننده ناودانی معمولا ناودانی را در دو طول ۶ و ۱۲ متری عرضه می‌کنند. ناودانی از جمله پروفیل‌های پرکاربردی است که در ساختمان سازی و بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند که خواص فیزیکی و ظاهری متفاوتی دارند که همین امر عاملی بر اختلاف قیمت ناودانی برندهای مختلف گردیده است.

 

کارخانه‌های تولید کننده ناودانی را بیشتر بشناسید

در این مطلب قصد داریم به معرفی مختصری از مهم‌ترین کارخانه‌ های تولید کننده ناودانی بپردازیم و خواص فیزیکی، مکانیکی و ظاهری آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

کارخانه فولادی البرز غرب

ناودانی تولید شده این کارخانه دارای ویژگی‌های زیر است:

  • ابعاد: UPN80,100,120,140
  • طول ۶ الی ۱۲ متر
  • استاندارد تلرانس محصول EN10056-2
  • استاندارد ترکیب شیمیایی DIN EN 17100
  • گریدهای فولادی st3sp و st37-2

 

کارخانه فولاد البرز ایرانیان (فایکو)

کارخانه فولاد البرز ایرانیان (فایکو) انواع مقاطع فولادی از جمله ناودانی  را در ابعاد و اشکال مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. این کارخانه ناودانی را در نوع سبک و سنگین تولید می‌کند.

 

ناودانی از جمله پروفیل‌‌هایی است که کاربرد فراوانی در ساختمان سازی دارد.

نمونه‌ای از کاربرد ناودانی

 

کارخانه فولاد ناب تبریز

این کارخانه انواع ناودانی بال شیب‌دار را با تلرانس‌های دقیق و خواص مکانیکی و فیزیکی متفاوت به شیوه نورد گرم تولید می‌کند. ناودانی‌های تولیدی از استاندارد ملی ۱-۴۴۷۷ بهره می‌گیرند، به عبارتی برای تولید  ناودانی‌های سنگین از استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1 و ناودانی‌های سبک از استاندارد روسی GOST 8240:1997 استفاده می‌کنند.

 

کارخانه شکفته

کارخانه شکفته مشهد انواع ناودانی بال شیب‌دار را در وزن‌های متفاوت طبق استانداردهای بین المللی DIN EN 10279 / DIN 1026-1 آلمان، GOST 8240 روسیه و استاندارد INSO 4477-1 ملی تولید می‌کند. به منظور جلوگیری از خوردگی ورق‌های تولیدی، آبکاری گالوانیزه گرم و سرد در آن‌ها به کار برده می‌شود. ناودانی بال شیب‌دار سبک تولیدی این کارخانه کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان‌سازی دارد.

 

کارخانه نورد یاوران زنجان

این کارخانه در غرب ایران فعالیت می‌کند. ناودانی‌های تولیدی این کارخانه در ابعاد متفاوت، دو طول ۶ و ۱۲ متری و دو گرید سبک و سنگین است.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.