آهن آنلاین
کارخانه های تولیدکننده پروفیل سبک (مبلی)

کارخانه های تولیدکننده پروفیل سبک (مبلی)

دوشنبه 10 مهر 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه

پروفیل‌های مبلی کاربردهای بسیاری در سازه‌های کوچک و بزرگ دارند؛ از ساخت تجهیزات روزمره زندگی مانند مبلمان و دوچرخه گرفته تا صنایع بزرگی چون ساخت هواپیما و ماشین‌آلات صنعتی. کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل معمولا در شهرهای صنعتی چون اصفهان، تهران یا ساوه راه‌اندازی می‌شوند. قیمت پروفیل سبک، صنعتی یا ساختمانی بر اساس هزینه تمام شده تولید برای کارخانه، میزان تقاضا و معیارهای تاثیرگذار بر بازار آهن. و فولاد تعیین می‌شود.

 خریداران این محصولات باید با برندهای تولیدکننده آن‌ها آشنا باشند، انواع تولیداتشان را بشناسند و بر اساس کیفیت و قیمت پروفیل‌ها درباره خرید آن‌ها تصمیم بگیرند.

بزرگترین کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل سبک

پروفیل‌ها هم در واحدهای صنعتی کوچک در شهرهای مختلف وهم در کارخانه‌های بزرگ  تولید می‌شوند. اعتبار و کیفیت محصولات تولیدی کارگاه‌ها معمولا مشخص نیست و هر کارگاه در بهترین حالت می‌تواند نیاز صنایع نزدیک خود را برآورده کند. اما کارخانه‌ها معمولا استانداردهای ملی و بین‌المللی را رعایت می‌کنند، امکان ارسال محصولات به نقاط مختلف کشور را دارند و معتبر هستند. به همین دلیل بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند پروفیل‌ مبلی مورد نیازشان را از کارخانه‌های بزرگ‌تر خریداری کنند.

در ادامه معتبرترین کارخانه‌های تولیدکننده این محصولات در ایران را نام می‌بریم و توضیحاتی درباره هرکدام از آن‌ها ارائه خواهیم داد.

 کارخانه خلیج فارس

کارخانه خلیج فارس در شهرک صنعتی سجزی اصفهان راه‌اندازی شده و از سال ۱۳۹۷ محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. این کارخانه محصولاتی چون لوله مبلی و پروفیل مبلی را در سایزهای مختلف تولید می‌کند.

فعالیت تخصصی کارخانه خلیج فارس در زمینه تولید این دو محصول باعث شده کیفیت بالایی به مشتریان ارائه بدهد و رضایت مشتریان خود را تا حد زیادی جلب کند.

در مقاله «کارخانه پروفیل خلیج فارس» اطلاعات کامل‌تری درباره تولیدات این کارخانه و کاربردهایشان خواهید خواند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کارخانه پروفیل خلیج فارس، علاوه بر تامین نیاز واحدهای صنعتی داخل استان اصفهان، امکان ارسال محصولات خود به سایر شهرها را نیز فراهم کرده است.

 کارخانه نورد و پروفیل ساوه

کارخانه نورد و پروفیل ساوه یکی از بزرگ‌تربن تولیدکنندگان انواع لوله و پروفیل سبک و سنگین در کشور است که سابقه فعالیت آن به قبل از انقلاب (بیش از ۵٠ سال) برمی‌گردد.

 

 کارخانه نورد و پروفیل ساوه
 کارخانه نورد و پروفیل ساوه

 

پروفیل مبلی یا سبک تنها یکی از تولیدات کارخانه نورد ساوه است. این کارخانه علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور، بخشی از محصولات خود را صادر هم می‌کند. به همین دلیل یکی از مجموعه‌های تعیین کننده در قیمت پروفیل و لوله محسوب می‌شود.

ظرفیت تولید این کارخانه ۲ میلیون تن در سال است که بخشی از آن به پروفیل‌های سبک اختصاص دارد. در مقاله کارخانه نورد و پروفیل ساوه، اطلاعات بیشتری درباره این مجموعه ارائه می‌دهیم و محصولات آن را با جزییات بیشتری معرفی می‌کنیم.

 کارخانه لوله و پروفیل سبک

این کارخانه نیز از دیگر تولیدکننده‌های پروفیل مبلی در سایزهای مختلف است که محصولات اولیه مورد نیاز بسیاری از صنایع در سراسر کشور را تامین می‌کند. پروفیل‌های این کارخانه برای ساخت مبلمان اداری و شهری، دوچرخه و ماشین‌آلات کاربرد دارد. در مقاله کارخانه لوله و پروفیل سبک می‌توانید اطلاعات مورد نیاز درباره این مجموعه را به دست آورید و مطمئن شوید که آنچه نیاز دارید در لیست تولیدات این کارخانه وجود دارد.

چطور بهترین برندهای پروفیل را پیدا کنیم؟

کارخانه های فولادی در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارند و هرکدام از آن‌ها در زمینه تولید یک یا چند مورد از پروفیل‌ها معتبر هستند. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین برندها در زمینه تولید پروفیل‌های سبک هستید، تنها کافی است نام آن را در آهن آنلاین جستجو کنید و اطلاعات مورد نیاز درمورد آن را به دست آورید. در آهن آنلاین همچنین قیمت انواع مقاطع و پروفیل‌ها به همراه نمودار آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلف ثبت می‌شود تا اطلاعات تکمیلی مورد نیازتان را در اختیار شما قرار بدهد.

ما در آهن آنلاین انواع کارخانه‌ های فولادی را معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که هرکدام از آن‌ها در زمینه تولید کدام محصولات فعالیت دارند. 

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.