آهن آنلاین
راهنمای خرید رابیتس

راهنمای خرید رابیتس

دوشنبه 11 مهر 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید رابیتس به منظور پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه و افزایش دانش فنی قبل از خرید این محصول ارائه شده است. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ها، برندهای تولید کننده و نکاتی در رابطه با خرید این محصول از آهن آنلاین را مطرح کنیم.

نکاتی که قبل از خرید رابیتس باید بدانید.

جهت تولید این محصول از ورق گالوانیزه استفاده می‌کنند و با انجام پرس‌‌کاری و برش کاری روی این ورق‌ها تولید می‌شود، تنوع این محصول براساس تعداد ستون و وزن مشخص می‌گردد. 

این محصول به صورت سبک، نیمه سنگین و سنگین موجود هستند که نوع  ۹، ۱۱ و ۱۳ ستونه مورد استفاده فراوان قرار می‌گیرند و بسته به موارد مختلف مانند وزن قیمت رابیتس می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی برخی نکات قبل از خرید این محصول بپردازیم، تا خریدی مناسب داشته و هزینه‌های اضافی را متحمل نشوید.

بین رابیتس خریداری شده و متراژ کاری تناسبی ایجاد کنید: انواعی که در ایران موجود هستند معمولاً ابعاد ۲/۴*۶/۰ را دارا هستند، که رابیتسی با این ابعاد ۱/۴۴ متر را پوشش می‌دهد. با دانستن این اطلاعات می‌توانید متراژی که قصد رابیتس‌ کاری آن را دارید بر این عدد تقسیم کنید تا مشخص شود به چه تعداد نیاز دارید. بدین صورت از خرید اضافی خودداری کرده و هزینه اضافی نخواهید داشت.

شخصی که مسئولیت رابیتس‌کاری را قبول می‌کند، گاهی به دلیل افزایش سرعت کار، تاکید کند تا نوع  ۹ ستونه خریداری نمایید و تنها به فکر افزایش سرعت کار خود باشد نه انجام کاری با کیفیت. توصیه می‌شود به این موارد توجه نمایید و در کارهای ساختمانی خود از رابیتس‌های ۱۳ ستونه نیمه سنگین و سنگین استفاده نمایید.

توجه فرمایید تا نوع خریداری شد مطابق وزن اسمی ثبت شده در فاکتور باشد، زیرا گاهی افراد سودجو، نوع سبکتر از نوع معامله شده را به محل تخلیه ارسال می‌کنند.

 

رابیتس از ورق گالوانیزه ساخته می شود.

 

راهنمای خرید رابیتس از آهن آنلاین

کارشناسان آهن آنلاین به منظور راهنمایی شما قبل از امر خرید اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد و همواره با شما در تماس خواهند بود تا زمانی که بار مورد نظر را تحویل بگیرید.

به منظور اطلاع شما از تغییرات لحظه‌ای بازار این محصول، قیمت‌ رابیتس همواره در سایت و کانال بروزرسانی می‌شود. فرایند خرید از مجموعه آهن آنلاین از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما امکان‌پذیر است.

سوالات متداول

ابعاد رابیتس چقدر است؟

این محصول در ابعاد ۰٫۶*۲٫۴۰ متر مربع تولید می‌ شوند.

چه برندهایی از رابیتس در آهن انلاین موجود است؟

 شرکت آهن آنلاین با تمامی برندهای موجود در ایران همکاری می‌کند و عمده‌ترین آنها رابیتس مسعود، ایران و طرح مسعود است.

سنگین‌ترین رابیتس موجود چند گرمی است؟

این محصول در وزن‌های مختلف تولید می‌ شوند که سنگین‌ ترین آنها ۱۳۰۰ گرمی است.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

سوالات متداول

چه برندهایی از رابیتس در آهن آنلاین موجود است؟

شرکت آهن آنلاین با تمامی برندهای موجود در ایران همکاری می‌ کند و عمده‌ ترین آنها رابیتس مسعود، ایران و طرح مسعود است.

سنگین‌ ترین رابیتس موجود چند گرمی است؟

این محصول در وزن‌ های مختلف تولید می‌ شود که سنگین‌ ترین آنها ۱۳۰۰ گرمی است.

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.