آهن آنلاین
راهنمای خرید سیم خاردار

راهنمای خرید سیم خاردار

پنج‌شنبه 04 مهر 1398
زمان مطالعه: 4 دقیقه

راهنمای خرید سیم خاردار از آن جهت حائز اهمیت است که استفاده از این محصول  به عنوان‌ یکی از ارکان‌های مهم در تأمین امنیت بیشتر  در مکان‌های صنعتی، کشاورزی و  حتی تجاری سبب گردیده دانش فنی در این زمینه را افزایش دهیم. بدین منظور کارشناسان این واحد به منظور رفع هر گونه ابهامات و پاسخگویی به هر گونه سوال مطرح شده از جانب شما این راهنمای خرید را ارائه کرده‌اند.

 

نکاتی که قبل از خرید سیم خاردار باید بدانید.

از مواردی که نقش مهمی را در حصارکشی‌های امنیتی دارد، سیم خاردار است. قبل از خرید این محصول ابتدا نوع مصرفی آن را مشخص کنید. این محصول که به دو صورت خطی (معمولی) و حلقوی موجود است، هر یک کاربرد خاص خود را دارند به همین دلیل قیمت سیم خاردار در انواع مختلف اختلاف دارد. به طور مختصر به معرفی هر یک از این دو مورد می‌پردازیم، تا با اطلاعات فنی بیشتری اقدام به خرید نمایید.

نوع خطی می‌تواند وزن و ضخامت متعددی را طبق سفارش مشتری داشته باشد که معمولاً در بسته‌های ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرمی موجود هستند. ویژگی‌های بارز این محصول در نصب و باز کردن سریع و دوام بالایی که دارند سبب گردیده مورد توجه خریدارن در اجرای پروژه‌ها قرار گیرند.

اما در توصیف مختصری از نوع حلقوی را شرح خواهیم داد. قطرهای  آن  به طور معمول ۶۰ و ۹۰ سانتی‌متر هستند و در دو نوع تبری و سوزنی موجود است.

سیم خاردار معمولاً به دو صورت خطی و حلقوس وجود دارد.

 

مزایای استفاده از سیم خاردار

استفاده از آن‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. زیرا با هزینه کم می‌توان امنیت از مکان‌های کشاورزی، مسکونی و صنعتی را تأمین کرد.

از مقاومت بالایی برخوردار است، اگر کسی قصد نفوذ به داخل را داشته باشد باید از ابزارهای خاصی استفاده کند زیرا بریدن آن بسیار سخت است.

اگر قصد اجرای آن را داشته باشید این عمل در مدت زمان کوتاه صورت می‌پذیرد و بسیار ساده و آسان می‌توان آن‌ها را نصب کنیم.

 

نکاتی که قبل از خرید سیم خاردار از آهن آنلاین بدانید.

اقدام به خرید از آهن آنلاین از دو طریق امکان پذیر خواهد بود: ۱- سبد خرید موجود در سایت ۲- تماس با کارشناسان فروش بخش.

بعد از ثبت سفارش از سمت شما، کارشناسان این بخش به طور مستمر تا زمان تحویل بار و صحت آن با شما در ارتباط خواهند بود.

تا این قسمت به بررسی انواع و کاربردهای سیم خاردار پرداختیم حال قصد داریم به نکاتی مهم که در زمان خرید باید مورد توجه قرار دهیم می‌پردازیم.

مطمئن شوید که محصول مورد نظر با استانداردهای IS 278 مطابقت دارد:

همانطور که برای وسیله‌های الکتریکی استانداردهایی موجود است برای این محصول نیز استانداردهای لازمی وجود دارد که باید در هنگام خرید به آنها دقت کنید. استانداردهایی مانند، مواد مورد استفاده، طول و زاویه  دندانه‌ها یا خارها و فاصله بین خارها برای کارکرد مناسب آن برای اهداف حفاظتی بسیار مهم است.

به کیفیت فولاد استفاده شده در این محصول دقت کنید

از آن جهت که این محصول بیش‌تر برای ایجاد امنیت و حفاظت در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود، بدیهی است که باید از مقاومت و سختی بالایی برخوردار باشد. بنابراین جنس فولاد استفاده شده روی مقاومت آن تاثیر زیادی دارد.

به بسته بندی مناسب این محصول در هنگام خرید توجه کنید

همانطور که در بخش‌های دیگر این مطلب ذکر شد، رول‌های آن بین ۱۵ تا ۳۰ کیلوگرم و یا بیش‌تر وزن دارند. بنابراین اگر درست بسته بندی نشود حمل آن‌ها دچار مشکل خواهد شد. همیشه قبل از خرید قطعی از توانایی و نحوه بسته بندی شرکت و یا فروشگاه مورد نظر خود مطلع شوید.

 

سوالات متداول

در ادامه راهنمای خرید سیم خاردار قصد داریم تا به پرتکرارترین سوالات مطرح شده از سمت مشتریان پاسخ دهیم تا بتوانیم آن‌ها را قبل از خرید محصول راهنمایی کنیم. اگر سوالات شما در بین سوالات مطرح شده موجود نبود، می‌توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

 

۱-  وزن هر کلاف سیم خاردار حلقوی ۶۰ چقدر است؟

وزن هر کلاف  حلقوی ۶۰ حدوداً بین ۷ تا ۸ کیلو است.

 


۲- وزن هر کلاف سیم خاردار حلقوی ۹۰  چقدر است؟

وزن هر کلاف  حلقوی ۹۰ حدودا بین ۹ تا ۱۰ کیلو است.

 


۳- متراژ هر کلاف سیم خاردار حلقوی ۶۰ چقدر است؟

 متراژ هر کلاف حلقوی ۶۰ حدودا ۱۰ متر است.

 

۴- متراژ هر کلاف سیم خاردار حلقوی ۹۰ چقدر است؟

 متراژ هر کلاف حلقوی ۹۰ حدودا ۱۵ متر است.

 

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.