آهن آنلاین
راهنمای خرید توری

راهنمای خرید توری

یک‌شنبه 31 شهریور 1398
زمان مطالعه: 4 دقیقه

راهنمای خرید توری از آن جهت حائز اهمیت است که با داشتن اطلاعات کافی از آن و شیوه استفاده از آن می‌توانیم امنیت محیط‌هایی مانند باغ و زمین کشاورزی را تأمین کنیم. بدین منظور در این مطلب سعی کرده‌ایم تا اطلاعات مفیدی از این محصول گردآوری کنیم و در نهایت به شیوه خرید آن از آهن آنلاین اشاره کنیم.
از آن جهت که این محصول دوام و مقاومت بالایی داشته مورد توجه فراوان قرار گرفته است. از دیگر مزایای آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن و زیبایی خاصی که به محیط می‌بخشد اشاره کرد.

نکاتی که قبل از خرید توری باید بدانید.

توری‌ها تنوع زیادی دارند، اگر قصد خرید این محصول را دارید باید جنس، ضخامت، اندازه چشمه و ارتفاع توری که مورد نیازتان است را بدانید، در صورت داشتن پیش زمینه در این موارد، خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد. در ادامه به طور مختصر به توضیحاتی کوتاه درمورد هر یک خواهیم پرداخت.
۱- توری حصاری: این محصول برای محصور کردن فضا در محیط آزاد بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه است.  به عنوان مثال محصور کردن محوطه دور باغ یا زمین‌های زراعی ، محصور کردن فضای دور سد و کارگاه‌های ساختمانی.

سایز مفتول توری حصاری از ۱٫۸ میلی‌متر تا ۴ میلی‌متر است و سایز چشمه از ۴ سانتی‌متر تا ۷ سانتی‌متر است. ارتفاع توری حصاری برای تولید از ۰٫۵ متر تا ۳ متر می‌تواند متغیر باشد ولی به طور معمول ۲ -۲٫۲ متر تولید می‌شود .

در صفحات موجود در لیست زیر، می‌توانید لیست نرخ انواع مختلف توری را ملاحظه بفرمایید:

 

این تصویر نشان دهنده کاربرد توری در حفاظت از فضاهای سبز هستید.

 

۲- توری مرغی: همانطور که از اسم این توری مشخص است این توری بهترین گزینه برای قفس پرندگان در فضای باز و جلوگیری از حیوانات به داخل آن می‌باشد. توری مرغی در اوزان مختلف ۶ -۷-۸ کیلویی تولید و عرضه می‌شود . خرید و فروش این نوع توری به صورت طاقه‌ای است و ابعاد هر طاقه ۴۵ متر طول و دارای ۱٫۲ متر عرض است که فضای ۵۴ متر مربعی را پوشش می‌دهد . اگر به دنبال مقاومت بیشتری نسبت به توری مرغی هستید توری‌های فرنگی با ضخامت مفتول بیشتر تا ۱٫۲ میلی‌متر موجود هستند که با ارتفاع ۱٫۵ -۱٫۸ و ۲ متر عرضه می‌شود . قابل ذکر است تولید به صورت سفارشی با مفتول و ابعاد مختلف انجام می‌گیرد .

۳- توری پرسی: این نوع توری نسبت به توری حصاری از مقاومت بیشتری برخوردار است و با مفتول سایز ۳ تا ۵ میلی‌متر و در چشمه‌های ۲٫۵-۳٫۵-۴٫۵-۵٫۵ میلی‌متر قابل عرضه است. ابعاد توری پرسی به صورت عرف ۱*۲ متر مربع است.

جنس توری در واقع بیان کننده دوام و مقاومت محصول مورد نظر است، بنابراین شما در انتخاب توری مورد نظر باید دقت کافی را داشته باشید. برای مثال اگر قصد استفاده از این محصولات را در آب و هوای مرطوب را دارید، توصیه می‌شود از نوع گالوانیزه استفاده شود، زیرا استفاده از آن هیچ گونه زنگ‌زدگی را سبب نمی‌شود.
در انتخاب ضخامت توری توجه کافی را داشته باشید، بدیهی است که در صورت ضخیم بودن توری مقاومت و استحکام آن بالا خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع که توری در چه محیطی استفاده خواهد شد می‌تواند ضخامت مناسب را تشخیص دهید.
سایز چشمه توری و ارتفاع آن نیز مانند ضخامت توری بسته به نوع استفاده می‌تواند متغیر باشد و از عوامل مهم در انتخاب نوع مناسب‌تر را می‌توان ویژگی‌های محیطی و کاربرد آن در نظر گرفت.

راهنمای خرید توری از آهن آنلاین

از طریق سایت، تماس با کارشناسان مربوطه و کانال تلگرام می‌توانید از قیمت توری به طور روزانه اطلاع پیدا کنید و اقدام به خرید نمایید.
خرید در آهن آنلاین به دو صورت انجام می‌شود: ۱- از طریق سبد خرید موجود در سایت   ۲- تماس با بخش مربوطه.
پس از ثبت پیش فاکتور در هر دو شیوه ذکر شده کارشناسان ما اقدامات لازم جهت تسریع در امر خرید را انجام خواهند داد.

 

در این تصویر اهمیت شناخت انواع توری را شماهده می‌کنید.

 

سوالات متداول

ابعاد توری پرسی چگونه مشخص می‌شود؟

ابعاد توری پرسی با اندازه مفتول آن و ابعاد چشمه‌های آن مشخص می‌شود. به عنوان مثال توری پرسی با مفتول ۵/۳ میلی‌متر و چشمه ۵/۴ سانتی‌متری.

وزن هر متر مربع توری و فنس چگونه محاسبه می‌شود؟

تصوریر زیر فرمول محاسبه وزن هر متر توری را نشان می‌دهد.

در این تصویر فرمول محاسبه وزن توری را مشاهده می‌کنید.

ابعاد توری پرسی چقدر می باشد ؟

شرکت آهن آنلاین توری پرسی در ابعاد مختلف تولید می‌کند ولی عموماً در ابعاد ۲*۱ مترمربع تولید می‌شود.

وزن هر برگ توری پرسی چقدر است ؟

وزن توری پرسی‌ها بسته به سایز مفتول و چشمه متفاوت است.

زمان تحویل کالای توری حصاری چقدر می‌باشد؟

از آنجا که توری حصاری کالای تولیدی می‌باشد بسته به تناژ سفارش مشتری زمان تحویل کالا متفاوت است ولی شرکت آهن آنلاین سعی بر آن دارد که در کمترین زمان کالای مورد نیاز مشتری را به دستشان برساند.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.