آهن آنلاین
راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم

راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم

شنبه 30 شهریور 1398
زمان مطالعه: 4 دقیقه

راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم پیش رو جهت افزایش دانش شما در زمینه انواع پروفیل آلومینیوم ساختمانی ارائه شده است. در این مطلب به بررسی انواع، تولیدکنندگان و مشخصات پروفیل‌های آلومینیومی می‌پردازیم سپس شما را در خرید پروفیل آلومینیوم از مجموعه آهن آنلاین راهنمایی خواهیم کرد.

 

نکاتی که قبل از خرید پروفیل آلومینیوم باید بدانید.

قبل از خرید پروفیل آلومینیوم اطلاع از انواع و برندهای موجود آن در بازار می‌تواند فرایند خرید را برای شما تسهیل کند، بدین منظور قصد داریم انواع آن را نام برده، سپس برندهای آن را معرفی کنیم.

پروفیل آلومینیوم در سه نوع در بازار یافت می‌شود که عبارتند از پروفیل صنعتی، ساختمانی و اختصاصی (پروفیل‌های مورداستفاده در درب و پنجره).

همچنین پروفیل‌های آلومینیوم در دو حالت فابریک ( درجه ۱) و تبدیلی (ضایعاتی) در بازار موجود می‌باشند.

برخی از تولیدکنندگان داخلی پروفیل آلومینیوم عبارتند از آلومینیوم پیمان، آکپا، کوپال، آلوم رول نوین و صنایع آلومینیومی آبسکون. توجه داشته باشید که علاوه بر شرکت‌‌های مطرح شده، کارگاه‌های زیادی نیز وجود دارند که در زمینه تولید انواع پروفیل آلومینیوم فعالیت می‌کنند.

پروفیل‌های قوطی آلومینیوم در ضخامت‌های ۰/۳ الی ۱۰ میل، ابعاد ۵*۵ میلی‌متر الی ۱۲۰*۱۲۰ میلی‌متر، طول‌های ۳ ،۴ و ۶ متری  و آلیاژ های ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ به صورت عرف در بازار تولید می‌گردند.

 

راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم از آهن آنلاین.

درخواست مشتری در آهن آنلاین و همچنین این بخش  به دو صورت ثبت می‌شود:

  • سبد خرید: مشتری از طریق سایت اقدام به ثبت کالاهای مورد نظر خود می‌کند و با دریافت یک کد رهگیری از مراحل خرید خود اطلاع می‌یابد.
  • از طریق تماس با کارشناسان مربوطه: ابتدا کارشناسان پیش فاکتوری را طبق خواسته مشتری آماده می‌کنند و برای وی ارسال می‌کنند. در صورت تطابق موارد ذکر شده با خواسته مشتری، تأییدیه از سمت مشتری دریافت می‌شود. در ادامه، بقیه مراحل خرید از جمله نحوه پرداخت و محل بارگیری مورد توافق قرار می‌گیرد و بار ارسال می‌شود.

 

در راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم به بررسی انواع این محصول پرداخته‌ایم.

 

پروفیل آلومینیوم با توجه به تناژ مورد نظر قابل بارگیری از درب کارخانه و بنگاه‌های تهران است. بارگیری نیز با استفاده از جرثقیل، جرثقیل سقفی و یا لیفتراک صورت می‌گیرد.

از نکاتی که از اهمیت بالایی برای مجموعه ما برخوردار است رضایت شما خریداران عزیز است. برای اینکه مشکلی در بار ارسالی وجود نداشته باشد از مشتریان عزیز خواهشمندیم در محل تحویل بار در زمان مشخص شده حضور داشته باشند، تا ابعاد، ضخامت، شکل ظاهری و عدم شوره داشتن بار را مورد بررسی قرار دهند و در صورت عدم مطابقت بار ارسالی با سفارش مندرج، بار را تخلیه نکنند و با کارشناسان بخش آلومینیوم تماس حاصل فرمایند.

 

برخی نکات دیگر

* ابعاد پروفیل‌ها با توجه به خدمات مورد نیاز ، نقشه فرمینگ و نوع درخواست مشتری متغیر است.

* لازم به ذکر است که ابعاد مذکور ابعاد نرم بازار هستند و در صورتی که مشتری درخواستی خارج از ابعاد ذکر شده داشته باشد می‌تواند جهت تامین کالای مورد نیاز خود از کارشناسان مجموعه آهن آنلاین استعلام بگیرد.

* مشتریان می‌توانند با توجه به کاربرد،  قیمت‌ پروفیل آلومینیوم مذکور در سایت و آلیاژ مد نظر خود، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و یا جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند .

 

سوالات متداول

۱- پروفیل‌های آلومینیوم در چه طول‌هایی وجود دارند؟

سه متری – چهار متری و شش متری طول‌های عرف  موجود در بازار هستند.

۲- پروفیل‌های آلومینیوم در چه سری آلیاژی موجود هستند؟

سری ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ آلومینیوم سری‌های عرف بازار هستند.

۳- هزینه بنگاه داری آلومینیوم چقدر است؟

با توجه به بنگاه مبدأ بین ۵۰ تا ۸۰ تومان به ازای هر کیلو است.

۴- زمان تولید پروفیل آلومینیوم چه مقدار است؟

بستگی به نوع و ابعاد پروفیل بین ۵ روز کاری تا ۲۰ روز کاری است.

 

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.