آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل آلومینیوم

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل آلومینیوم

سه‌شنبه 11 امرداد 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل آلومینیوم مجهز به تکنولوژی‌‎های روز دنیا برای انجام عملیات اکستروژن هستند. بخش زیادی از تقاضا برای این محصول توسط تولیدات داخلی تأمین می‌شود و محصولات وارداتی تاثیر آنچنانی بر بازار این محصول به خصوص قیمت پروفیل آلومینیوم ندارد. تولیدکنندگان این محصول به دلیل محدود بودن حوزه فعالیت و کوچکتر بودن بازار آلومینیوم نسبت به فولاد، کمتر شناخته شده‌اند. در این مطلب تعدادی از تولید کنندگان  پروفیل آلومینیوم را به شما معرفی خواهیم کرد و اطلاعات آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده پروفیل آلومینیوم را بشناسید

در حال حاضر در بازار پروفیل آلومینیوم، سهم بازار با توجه به توان تولید کارخانه‌ها تقسیم شده است. تعداد زیاد تولیدکنندگان نیز باعث شده هیچکدام از واحدهای تولیدی به عنوان رهبر بازار شناخته نشوند. با این حال در ادامه تعدادی از بهترین تولید کنندگان این مقاطع آلومینیومی را به شما معرفی خواهیم کرد.

آلومینیوم پیمان

این کارخانه از سال ۱۳۶۰ با یک خط اندایزینگ کار خود را شروع کرد و تا کنون با رشد مناسب توانسته خطوط تولید دیگر را راه‌اندازی و تکنولوژی‌های روز دنیا را به کار گیرد. این واحد صنعتی در زمینه تولید انواع پروفیل آلومینیومی از جمله پروفیل در و پنجره فعالیت می‌کند. محصولات این کارخانه از محصولات با کیفیت موجود در بازار است و بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود. قیمت پروفیل آلومینیوم پیمان نیز به انتساب کیفیت آن تا حدودی گران تلقی می‌شود. 

 

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل آلومینیوم از پیشرفته‌ترین تجهیزات به منظور تولید این نوع از پروفیل استفاده می‌کنند.

 

گروه صنعتی میهن آلومینیوم غدیر

یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولید مقاطع آلومینیومی در ایران متعلق به این شرکت است. خط تولید تمام اتوماتیک این واحد قابلیت تولید بیش از ۱۰ تن انواع محصولات آلومینیومی را دارد. انواع پروفیل آلومینیومی و پروفیل در و پنجره بخشی از محصولات این شرکت است.

کارخانه صنایع آلومینیوم قائم

یکی دیگر از کارخانه‌های تولید کننده پروفیل آلومینیوم، کارخانه صنایع آلومینیوم قائم است. این واحد تولیدی با ۴۰ سال سابقه در تولید انواع محصولات آلومینیومی، سهم بسیار مناسبی در بازار این محصولات برای خود کسب کرده‌است. پروفیل‌های آلومینیومی با کیفیتی توسط این کارخانه با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته و استاندارهای کیفتی به روز تولید می‌شود.

صنایع آلومرول نوین

این واحد تولیدی در سال ۱۳۷۸ در اراک به بهره‌برداری رسید و یکی از تولیدکنندگان انواع پروفیل‌‌های آلومینیومی است که بخشی از بازار داخل و همچنین بازار صادرات محصولات آلومینیومی را در دست دارد. 

سخن پایانی 

در این مطلب به معرفی بهترین تولید کننده‌های پروفیل آلومینیوم در کشور پرداختیم؛ اگر دوست دارید بیشتر با این محصول آشنا شوید می‌توانید به مقاله پروفیل آلومینیوم چیست و انواع آن مراجعه کنید. 

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.