آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده چهارپهلو

کارخانه‌های تولیدکننده چهارپهلو

چهارشنبه 13 شهریور 1398
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولید کننده چهارپهلو در ایران واحد‍‌های تولیدی کوچکتری نسبت به تولیدکنندگان مقاطع فلزی پر کاربرد از جمله میلگرد و تیرآهن هستند که دارای کوره‌‌های ذوب و تجهیزات مخصوص عملیات نورد هستند. این محصول به دلیل مصرف محدودی که دارد در بازار تقاضای کمتری برای آن وجود دارد. همین موضوع باعث می‌شود سرمایه‌گذاری کارخانه‌های بزرگ بر روی این محصول به اندازه کافی جذابیت اقتصادی نداشته باشد و تولید چهارپهلو بیشتر به صورت کارگاهی انجام پذیرد. تولید توسط کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک باعث می‌شود قیمت چهارپهلو وابستگی به نام تولید کننده آن نداشته باشد و خریداران فاکتور‌های دیگری را در انتخاب این محصولات در نظر بگیرند. در این مقاله اطلاعات لازم در مورد تولید کنندگان چهارپهلو را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده چهار پهلو را بشناسید

کارخانه‌های تولیدکننده چهارپهلو باید دارای ابزارآلات و تکنولوژی‌های مربوط به عملیات نورد گرم باشند که البته این عملیات در تولید بسیاری از پروفیل‌های فولادی مشابه است. اما تولید پروفیل‌های دیگر توسط این کارگاه‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارد که از توان این واحدهای تولیدی خارج است. با این حال تولید این شرکت‌ها به چهارپهلو محدود نمی‌شود و محصولات مشابه از جمله انواع تسمه‌های فولادی را نیز روانه بازار می‌کنند.

 

چهارپهلو در کارگاه‌های کوچک تولید می‌شود و مصرف آن نسبت به دیگر مقاطع فولادی کم‌تر است. نمایی از چهارپهلو در کارگاه

 

البته در نظر داشته باشید کوچک بودن این کارگاه‌ها دلیل بر پایین بود کیفیت محصولات تولیدی نمی‌شود و چهارپهلوهای تولید شده در کشور از کیفیت مناسبی برخوردارند و استاندارهای لازم را به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های روز در دنیا دارا می‌باشند.

به خاطر داشته باشید در هنگام خرید این مقاطع فولادی، کارخانه تولیدی تقاوت قیمت آنچنانی ایجاد نمی‌کند و باید به آلیاژ سازنده و ابعاد این محصول توجه داشته باشید.

در حال حاضر کارگاه‌های بسیاری مشغول تولید چهار پهلو در شهرهای مختلف از جمله تهران و مشهد هستند که انواع مختلف این محصول را با آلیاژهای مختلف و در اندازه‌های متنوع تولید می‌کنند. نام بردن از همه آنها غیر ممکن است و به دلیل یکسان بودن کیفیت محصولات تولیدی نیز نام بردن از چند برند خاص موجب ضایع شدن حق دیگر تولیدکنندگان می‌شود.

 

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.