آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده رابیتس

کارخانه‌های تولیدکننده رابیتس

دوشنبه 11 مهر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده رابیتس در ایران بسیار متعدد هستند و از کارخانه‌های بسیار بزرگ تا کارگاه‌هایی با مقیاس کوچکتر به تولید این محصول می‌پردازند. کیفیت این محصول یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت رابیتس است به همین دلیل در هنگام خرید این محصول لازم است از اعتبار تولید کننده آن اطمینان لازم را حاصل فرمایید. اطلاعات ۲ تولید کننده معروف رابیتس در ایران را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

بزرگترین کارخانه‌ های تولیدکننده رابیتس را بیشتر بشناسید.

در حال حاضر برندها و کارخانه‌های بسیار زیادی مشغول تولید رابیتس در ایران هستند اما شاید بتوان معروف‌ترین آنها را رابیتس مسعود و ایران رابیتس دانست که در ادامه مشخصات هر کدام را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد.

 

رابیتس کاربرد فراوانی در سازه‌های ساختمانی دارد.

 

رابیتس مسعود

رابیتس مسعود یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین این محصولات به حساب می‌آید. کارگاه تولیدی این شرکت در تهران قرار دارد و قابلیت تولید انواع رابیتس در اندازه‌های مختلف را دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ شروع کرد و به طور تخصصی در زمینه تولید رابیتس به گسترش شرکت خود پرداخت. شرکت مسعود کار خود را با تولید رابیتس ۹ ستونه شروع کرد و چند سال بعد محصولات ۱۱ و ۱۳ ستونه خود را نیز با همان کیفیت بالا روانه بازار کرد. در حال حاضر رابیتس ۱۳ این کارخانه در وزن‌های متنوع از ۵۰۰ تا ۱۴۰۰ گرم در بازار موجود است.

ایران رابیتس

کارخانه ایران رابیتس در سال ۱۳۹۵ در جاده خاوران تاسیس شد به سرعت به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رابیتس در ایران تبدیل شد. در حال حاضر پخش انحصاری این کارخانه بر عهده شرکت کالای ساختمانی عظیمی است. این کارخانه توان تولید انواع رابیتس ۹، ۱۱ و ۱۳ ستونه در وزن‌های ۶۵۰ تا ۱۰۰۰ گرم را دارد و محصولات این شرکت در انواع مختلف در بازار موجود است.

البته در نظر داشته باشید شرکت‌های تولیدی بسیار زیادی در تولید رابیتس فعالیت دارند که ما معروف‌ترین آنها را معرفی کردیم.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.