آهن آنلاین
کاربرد توری

کاربرد توری

دوشنبه 18 مهر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربرد توری را از گذشته تا به امروز می‌توان حفاظت از محیط‌های مختلف از طریق حفاظ کشی به دور آنها دانست. این محصول پرکاربرد به عنوان محافظی مطمئن و اقتصادی در نظر گرفته می‌شود زیرا قیمت توری فلزی و هزینه پیاده سازی آن نسبت به دیوار کشیدن اطراف باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی به مراتب کمتر خواهد بود و البته برای مکان‌هایی که زاویه دید به آنها نباید مسدود شود گزینه مناسب‌تری خواهد بود. 
توری‌های پرکاربرد اکثرا از جنس فولاد گالوانیزه و یا روکش PVC هستند تا عمر و دوام بالایی داشته باشند و هزینه نگهداری کمتری را به صاحبان پروژه متحمل کنند.

 

یک کاربرد گسترده توری استفاده برای حفاظ کشی محیط‌های مختلف است.

 

کاربرد توری در صنایع مختلف
کاربرد توری فولادی، که آلیاژ سازنده آن از نوع فولاد سیاه است، بیش‌تر در شرایطی است که زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار نباشد و یا آب و هوای گرمی داشته باشد. این جنس از توری می‌تواند عمر مفید بین ۱۵ تا ۲۰ سال خواهد داشت اما در برابر رطوبت مقاومتی نشان نمی‌دهد و به سرعت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شود.
اگر در ساخت توری از ورق گالوانیزه استفاده شده باشد، به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن، طول عمر این مصالح بالاتر خواهد رفت و در برابر تنش‌های رطوبتی و دمایی مقاومت بالاتری از خود نشان خواهد داد. طول عمر بالاتر و همچنین ظاهر زیباتر، این توری‌ها را به محافظی محبوب در بین طراحان تبدیل کرده است. 

توری در انواع مختلف، کاربرد زیادی در صنایع و صنایع ساختمانی دارد. شما می‌توانید لیست نرخ توری‌های مختلف را در صفحات زیر ملاحظه بفرمایید:

در نهایت یکی از بهترین ابزارها جهت مشخص کردن مرز بین دو محدوده، توری است، زیرا علاوه بر مقاومت بالا، نصب بسیار آسانی دارد به همین دلیل از آنها به طور گسترده در زمین‌های ورزشی و کشاورزی، حفاظ ساختمان‌ها، ملک‌های خصوصی، حصارکشی دور باغ، در عملیات‌های ساختمانی برای جلوگیری از سقوط کارگران، مراکز نظامی، صنعتی، استخر، راه آهن، قفس برای حیوانات، به منظور جلوگیری از ورود به یک منطقه حفاظت شده و امنیت در یک منطقه مسکونی استفاده می‌شود.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.