آهن آنلاین
راهنمای خرید ضایعات

راهنمای خرید ضایعات

شنبه 23 شهریور 1398
زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید ضایعات پیش‌رو برای آشنایی بیش‌تر مشتریان از ویژگی‌های ظاهری و پیش فاکتورها قبل و بعد از خرید ضایعات توسط کارشناسان این بخش از آهن آنلاین ارئه شده است.

مجموعه آهن آنلاین قیمت ضایعات آهن را در انواع مختلف از جمله سوپر ویژه، ویژه، حلب، آلیاژی و روغنی ارائه و عرضه می‌کند؛ به منظور اطلاع از قیمت‌ها به لیست قیمت مربوطه مراجعه فرمایید.

نکاتی که قبل از خرید ضایعات باید بدانید

خرید ضایعات آهنی نیز مانند خرید دیگر مصالح فولادی نیاز به اطلاعاتی از قبیل اندازه، جنس، درجه و به طور کلی ویژگی‌های کلی محصول دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این مشخصات آشنا سازیم.

اطلاع از ویژگی‌های محصول پیش از خرید

 پیش از خرید ضایعات، ابتدا باید نوع ضایعات مصرفی کوره را بررسی کنیم، حال باید به نکاتی در این مورد توجه کنیم، در این قسمت به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

  • ضایعات به صورت فله و پرس شده موجود است.
  • نوع تخلیه  امر بسیار مهمی است؛ حتما محل تخلیه را در نظر بگیرید.
  • ضایعات براساس اندازه و جنس درجه بندی می‌شوند. از جمله می‌توان به سوپرویژه، ویژه، درجه ۱ و درجه ۲ اشاره کرد.
  • به منظور تخلیه ضایعات فله بهتر است از چنگک یا ماشین کمپرسی استفاده کرد.
  • حتما به حجم ضایعات فله توجه شود چون یک تریلی ضایعات فله روغنی در حدود ۱۰ تن وزن خواهد داشت.

در صورت توجه به موارد ذکر شده و مشاوره با کارشناسان خبره آهن آنلاین می‌توانید خرید مطمئنی  با رضایت طرفین را تجربه کنید.

راهنمای خرید ضایعات از آهن آنلاین

از جمله اطلاعاتی که حین خرید تیرآهن از یک مجموعه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به دیگر فاکتورها برخوردار است، می‌توان به نحوه اطلاع رسانی قیمت و پروسه صدور پیش فاکتور اشاره کرد. در این قسمت از راهنمای خرید سعی کرده‌ایم تا اطلاعاتی مفید در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

 

ضایعات آهنی در درجه‌های مختلفی وجود دارد.

 

اطلاع از قیمت روز ضایعات

قیمت‌ها به طور روزانه در سایت و کانال تلگرام به روز می‌شوند؛ همچنین کارشناسان فروش قیمت استعلامی انبارهای مختلف را به مشتری ارائه می‌کنند تا مشتری را از تمامی قیمت‌ها آگاه سازند تا بتوانند خریدی مطمئن را انجام دهند.

ثبت خرید و پیش فاکتور

مشتریان پیش فاکتوری قبل از تکمیل پروسه خرید در اختیار مشتری قرار می‌دهند، هدف از این کار جلب اعتماد مشتری و واضح شدن مراحل خرید است.

ویژگی‌های ظاهری ضایعات پس از تحویل

بعد از تکمیل فرآیند خرید، بار مد نظر را به آدرسی که از جانب مشتری ارائه شده است ارسال خواهیم کرد، مشتری موظف است محصولات دریافتی را از جنبه‌های مختلف از جمله جنس و کیفیت بررسی کند.

سوالات متداول

 در ادامه راهنمای خرید ضایعات سعی کرده‌ایم تا به تعدادی از پرسش‌های مطرح شده بپردازیم و با ارائه پاسخ‌های کاربردی و کوتاه شما را در امر خریدی مطمئن راهنمایی کنیم. اگر سوال مورد نظر خود را در این قسمت پیدا نکردید می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

۱- وزن بسته‌های پرس ضایعات چقدر است؟

با توجه به کارگاه‌های مختلف وزن بسته‌ها متفاوت و در حدود ۲۵۰ گرم است.

۲- ابعاد بسته‌های پرس ضایعات چقدر است؟

متناسب با کارگاه‌های مختلف ابعاد بسته‌ها متفاوت بوده و به طور میانگین ۸۰ سانتی‌متر است.

۳- آیا ضایعات هزینه انبارداری دارد؟

خیر

۴- هزینه کرایه به عهده چه کسی است؟

به عهده مشتری

۵- ضایعات سوپرویژه و ویژه چه فرقی با هم دارند؟

از لحاظ ابعاد با هم متفاوت هستند. ابعاد ضایعات سوپرویژه زیر ۳۰ سانتی‌متر است.

در راهنمای خرید ضایعات ارائه شده به مباحث مختلفی از جمله تهیه پیش فاکتور قبل و بعد از خرید، ویژگی‌های ظاهری محصول و قیمت روز ضایعات پرداخته‌ایم. در ادامه سوالات متداول مطرح شده توسط شما مشتریان عزیز را پاسخ داده‌ایم؛ تا بتوانیم شما را در خرید هر چه بهتر راهنمایی کنیم.

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه ها

user
رضا
10 شهریور 1400
پاسخ دهید
سلام خدا قوت،اگه یه دپو از ضایعات مختلف عمدتا ساختمانی دارای ناخالصی باشد مثل چوب و پلاستیک و ...هزینه سورتینگ کیلویی چند است؟نسبت قیمت بار تمیز و سورت شده با بار مخلوط چقدر است بلخاظ قیمت،ضایعات ورقهای فولادی در عرض های مختلف زیر ۸۰سانت و طولعای بالای یک متر ویژه ااست یا سوپر ویژه؟
پاسخ
حامد پورآرمند
حامد پورآرمند
با توجه به نوع ضایعات، تناژ و درجه بندی‌های متفاوت، قیمت از کیلویی 1000 تومان به بالا متغیر است. کمتر از عرض 50 سانتی‌متر معمولا سوپر ویژه در نظر گرفته می‌شود.