آهن آنلاین
ثبات نسبی و قابل قبول قیمت آهن

ثبات نسبی و قابل قبول قیمت آهن

شنبه 06 خرداد 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز شنبه 06 خرداد 1402 با بررسی قیمت آهن در مقایسه با نمودارهای قیمت در روز پنجشنبه 04 خرداد، به این نتیجه می‌رسیم که ثبات قابل قبولی در بازار تیر آهن، میلگرد، ورق، پروفیل و ... دیده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی هرچند گذار اما دقیق به آخرین قیمت آهن در مجموعه آهن آنلاین داشته باشیم.

نوسان قیمت میلگرد: تقریبا صفر

قیمت انواع میلگرد در روز شنبه، تغییر قابل توجهی را نسبت به قیمت این محصول در روز پنجشنبه نشان نمی‌دهد. میلگرد 14، 16 و 18 آجدار میانه، با کاهش 1 درصدی قیمت، هم اکنون به صورت لحظه‌ای در سایت آهن آنلاین، هر شاخه 12 متری 24.160 تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

میلگرد ظفر بناب در مقایسه با روزهای قبل، هیچ تغییر قیمتی را نشان نمی‌دهد. شاخه 12 متری میلگرد 14، 16 و 18 هم‌اکنون و مانند یک هفته قبل با قیمت 25.500 عرضه می‌شود.

 

قیمت میلگرد ظفر بناب در انواع مختلف در 6 خرداد 1402
قیمت میلگرد ظفر بناب در انواع مختلف در 6 خرداد 1402

 

سایر انواع میلگرد هم در روز شنبه افزایش قیمت قابل توجهی را نشان نمی‌دهند و به این ترتیب، نمودار قیمت آن‌ها مانند یک هفته گذشته، ثابت و بدون شیب به نظر می‌رسد.

قیمت پروفیل: ثابت مانند یک هفته گذشته

آنچه که نمودارهای قیمت انواع پروفیل از جمله گالوانیزه، استیل، سبک، ساختمانی و ... نشان می‌دهند، حاکی از ثابت ماندن قیمت‌ها در روز شنبه 06 خرداد است. پروفیل گالوانیزه 20*20 با ضخامت 2 و طول 6 متر هر کیلوگرم 47.700 تومان قیمت‌گذاری شده است. این در حالیست که پروفیل گالوانیزه 30*30 با ضخامت 2 و طول 6 متر، با قیمت 47.520 تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

در پروفیل سبک هم شاهد ثابت مانند قیمت‌ها نسبت به روزهای اخیر بوده‌ایم. به عنوان مثال قیمت پروفیل سبک 20*10 با ضخامت 0.7 و ابعاد 6 متری، معادل هر کیلوگرم 52.290 تومان است که نشان می‌دهد این محصول هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

این تثبیت قیمت در پروفیل صنعتی، ساختمانی، استیل و Z هم کاملا قابل مشاهده است. پس به صورت کلی می‌توان ادعا کرد که امروز شنبه، شاهد هیچ افزایش قیمتی در حوزه انواع پروفیل، نبوده‌ایم.

کاهش نامحسوس قیمت تیر آهن

امروز شنبه و بر اساس گزارش قیمت های اعلامی وب سایت آهن آنلاین، به نظر می‌رسد قیمت تیر آهن 12 در بسیاری از برندها، با کاهش نامحسوس 1 تا 2 درصد مواجه شده است. اما قیمت تیر آهن 14، 16 و 18 کاملا ثابت بوده و هیچ افزایش یا کاهشی را نشان نمی‌دهد. قیمت هر کیلوگرم تیر آهن 12 متری ذوب آهن سایز 30، 28.440 تومان است که در مقایسه با روز پنجشنبه، 1.3 درصد کاهش داشته است. قیمت تیر آهن 14 و 16 این شرکت به ترتیب 1.3 و 0.6 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است؛ اما تیر آهن 18 ذوب آهن، 1 درصد افزایش قیمت دارد.

 

نوسانات قیمت تیرآهن 18 ذوب آهن

 

قیمت تیر آهن 14 و 16 فایکو بدون هیچ تغییری نسبت به روزهای قبل، ثابت مانده است. تیر آهن 14، 16 و 18 اهواز هم با همین وضعیت و ثبات کامل مواجه شده است. تیر آهن 14 و 16 یزد به ترتیب 1.2 و 1 درصد کاهش قیمت داشته و تیر آهن 14 و 16 بناب هم هیچ تغییری را نشان نمی‌دهد.

قیمت ورق آهن همچنان ثابت است

مطابق پیش‎بینی‌ها قیمت انواع ورق آهن هم در روز شنبه 06 خرداد تغییر آن‌چنانی به خود ندیده است. قیمت انواع ورق گالوانیزه شهریار تبریز، شهرکرد، کاشان، هفت الماس، تاراز و ... نسبت به روز پنجشنه و روزهای قبل از آن، ثابت بوده و رشد 0 درصد را نشان می‌دهد.

ورق رنگی چین و فولاد مبارکه هم شاهده ثابت بودن قیمت بوده و افزایش یا کاهش خاصی در قیمت این محصولات در وب سایت آهن آنلاین دیده نمی‌شود. این ثبات در ورق روغنی فولاد مبارکه و هفت الماس هم محسوس است.

قیمت نبشی و ناودانی همچنان ثابت است

در نهایت نوبت به بررسی قیمت نبشی و ناودانی می‌رسد. خوشبختانه قیمت این محصولات هم در روز شنبه و نسبت به هفته گذشته، تغییر محسوسی را نشان نمی‌دهد. بر اساس آخرین قیمت‌ها از وب سایت آهن آنلاین، قیمت ناودانی ناب تبریز، ناودانی صنایع فولاد کوهپایه، ناودانی شکفته و ... امروز با رشد 0 درصد مواجه است. همچنین قیمت انواع نبشی آریان فولاد، شکفته، ناب تبریز، فولاد کوهپایه و ... هم هیچ افزایشی را نسبت به هفته گذشته نشان نمی‌دهد. 

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.