آهن آنلاین
مصاحبه بهراد منتظری با چیلان آنلاین

مصاحبه بهراد منتظری با چیلان آنلاین

دوشنبه 13 آبان 1398
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهراد منتظری، مدیر عامل آهن آنلاین با بیان اینکه آهن آنلاین در زنجیره فولاد نزدیک‌ترین لایه به مصرف کننده است، گفت: رضایت مشتری از اصول اولیه کار ماست و ما به‌عنوان اولین تجارت آنلاین در حوزه آهن آلات به ارائه لیست قیمت شفاف از کالاهای فولادی پرداخته‌ایم و با این‌کار در راه حذف واسطه‌های نوسانگیر در بازار قدم برداشتیم.

و اما ویژگی سیستم‌های جدید مشتری مدار در بازار آهن چیست؟
طی ۱۰ سال گذشته ما اولین استارت آپ فولادی بودیم، که در بستر اینترنت با شفافیت ثابت کردیم که سیستم سنتی جوابگو نیست. در ادمه ۱۰ الی ۱۲ مجموعه مشابه دیگر شروع به کار کردند.
در سیستم قبلی (سنتی) به دلیل حضور واسطه‌های زیاد امکان رانت بالا بود، اما ما در سیستم جدید بر پایه شفافیت و انتقال اطلاعات به مشتری عمل می‌کنیم و در آن، مشتری مداری یکی از مهم‌ترین اصول برای فعالیت ما است. 
ضعف اصلی سیستم سنتی در بازار آهن، ایجاد واسطه‌های اشتباه و غیرضروری است. وقتی سیستمی اصولی چیده شده باشد واسطه‌های اشتباه و غیرضروری حذف خواهند شد. در نتیجه، در چنین سیستمی رسالت اصلی رضایت مصرف کننده خواهد بود و ما به‌عنوان پیشرو در این حوزه، نباید از مصرف کننده فاصله بگیریم، چون اعتبارمان را از مشتری دریافت می‌کنیم.

بهراد منتظری مدیرعامل مجموعه آهن آنلاین با بیان اینکه وب سایت ما یک واسطه شفاف بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است، تصریح کرد که تخصص ما یکی از مهمترین امتیازهای ماست. همه افرادی که در مجموعه ما فعالیت می‌کنند، در کار خود تخصص و دارای تحصیلات عالی دانشگاهی هستند. ضمن اینکه بحث آموزش‌های بروز در این مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کار ما مشابه دیجی کالا است، قیمت کالا را می‌گیریم و به مصرف‌کننده ارائه می‌کنیم. ما با کمک تیم تخصصی تحلیلی که در اختیار داریم، به مشتریان خود تخصص می‌فروشیم و آنها را در امر مشاوره و خرید بهینه همراهی می‌کنیم. از آنجایی که ما مرجع قیمت‌گذاری هستیم باید توجه داشته باشیم تا نظم بازار به هم نریزد، در صورت هر گونه اشتباه مشتری‌ها به ما پشت می‌کنند و این برای ما خوشایند نیست.

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.