آهن آنلاین
راهنمای خرید چهار پهلو

راهنمای خرید چهار پهلو

آدینه 12 مهر 1398
زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید چهار پهلو، توسط متخصصین آهن آنلاین مطرح شده تا اطلاعاتی از قبیل نوع آلیاژ، کاربرد و ویژگی‌های کلی محصول را در اختیار شما قرار دهد. مجموعه آهن آنلاین قیمت چهار پهلو را در انواع نرمال، ترانس و نوردی ارائه و عرضه می‌کند. به منظور اطلاع از قیمت‌ چهار پهلوی مربوطه به لیست قیمت‌ها مراجعه فرمایید.

 

نکاتی که قبل از خرید چهار پهلو باید بدانید.

چهار پهلو از نظر شکل ظاهری، سطح مقطع مربعی شکل دارد که بیش‌ترین کاربرد آن در تولید قاب، بست، شفت و محور است. توجه داشته باشید که با توجه به موقعیتی که از این محصول استفاده می‌کنید، جنس مناسب را انتخاب نمایید، زیرا در جنس‌های مختلفی از جمله، برنج، استیل و آلومینیوم موجود است.
متریال‌های مختلفی در تولید این محصول فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله می‌توان به ST44، ST52  و MO40 اشاره کرد. از طرفی سه روش ترانسی، فابریک و نوردی در تولید چهار پهلو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید چهار پهلوی نرمال و ترانسی می‌توانند طولی متغیر بین ۳ الی ۷ متر دارد و تولید چهار پهلوهای نوردی تنها در کارخانه‌های تهران و مشهد صورت می‌گیرد.

 

راهنمای خرید چهار پهلو کمک بسیار زیادی در انتخاب این محصول برای شما خواهد بود.

 

راهنمای خرید چهار پهلو از آهن آنلاین

چهار پهلو در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین دلیل نیز مجموعه آهن آنلاین  اقدام به فروش آن در انواع مختلف کرده است و مانند هر مجموعه دیگر به منظور اینکه خرید صورت گرفته به بهترین نحو انجام گیرد مراحل و ضوابطی را مد نظر خود قرار داده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

ثبت خرید و پیش فاکتور

ثبت خرید به دو صورت انجام می‌پذیرد، از طریق تماس با کارشناسان بخش چهار پهلو (ارائه پیش فاکتور به همراه جزئیات خرید توسط کارشناسان مربوطه) و یا از طریق ثبت سفارش از طریق سایت (سبد خرید).

 

ویژگی‌های ظاهری چهار پهلو

توصیه می‌شود مشتری بعد از تحویل بار مورد نظر موارد زیر را مورد بررسی قرار دهد. بررسی صحت بار تحویل گرفته شده از لحاظ ابعادی، زنگ زدگی و تعداد صحیح شاخه‌ها یا بندیل‌های چهار پهلوها.

 

اطلاع از قیمت روز چهار پهلو

برای اینکه مشتریان با آگاهی کامل به قیمت روز خرید خود را انجام دهند، کارشناسان فروش چهار پهلو قیمت استعلام شده از کارخانه و انبارهای مختلف را از طریق سایت و کانال تلگرام در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

 

برخی نکات دیگر

  • به محل تخلیه و محل بارگیری در هنگام سفارش دادن محصول توجه ویژه داشته باشید.
  • در هنگام سفارش به آنالیز شیمیایی محصول درخواستی دقت کنید.
  • در صورت هرگونه زنگ زدگی و تاب و موج در طول تسمه‌ها، کل بار مرجوع خواهد شد.

توجه به نکات بالا و همچنین مشورت با کارشناسان ما در مجموعه آهن آنلاین سبب می‌شود تا بتوانید خریدی مطمئن و راحت انجام دهید و رضایت دوطرف جلب شود.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.