آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده لوله

کارخانه‌های تولیدکننده لوله

سه‌شنبه 23 دی 1393
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده لوله امروزه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها به منظور تولید لوله استفاده می‌کنند. لوله‌ها از مقاطع فولادی مهمی است که در پروژه‌ها به منظور انتقال سیالات در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در تولید لوله‌ها از متریال‌های مختلف استفاده می‌کنند همین امر عاملی گردیده تا در قیمت لوله برندهای مختلف تفاوت‌هایی به چشم بخورد.

 

بزرگترین کارخانه‌ های تولیدکننده لوله را بشناسید.

لوله‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که از جمله می‌‌توان به لوله‌های اسپیرال، مانیسمان، مسی، گالوانیزه و گوشتدار مانیسمان اشاره کرد که برندهای مختلف اقدام به تولید آن‌ها کرده‌اند. در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی برخی از کارخانه‌ های تولید کننده لوله بپردازیم.

 

کارخانه صنعتی سپاهان

لوله‌های تولیدی این مجموعه عبارتند از: لوله CDW، دقیق، فوق دقیق ، گاز توکار، صنعتی نفت و گاز، فولادی، گاز روکار و گالوانیزه.

لوله‌های CDW براساس استانداردهای API 5L GRB-ASTM A53-SCH40 تولید می‌شوند و قابلیت استفاده فراوانی دارد که از جمله می‌توان به کاربرد آن‌ها در سیستم هیدرولیک، اطفاء حریق و نفت و گاز اشاره کرد.

لوله‌های صنعتی نفت و گاز تولیدی این مجموعه  تحت استانداردهای API، IGS و IPS و گواهینامه ISO/TS/29001:2010 تولید می‌شود.

لوله‌های گالوانیزه تولیدی مجموعه به دو روش گرم و سرد تولید می‌شود. این لوله‌ها از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و آسیب دیدگی برخوردار هستند.

 

بررسی انواع لوله در صنایع مختلف

 

کارخانه نورد لوله یاران

لوله‌های تولیدی این کارخانه عبارتند از لوله فولادی گاز شبکه، گاز خانگی، آبرسانی و صنعتی. لوله‌های فولادی گاز شبکه براساس استاندارد API، لوله‌های گاز رسانی براساس استاندارد DIN2440.2441، همین لوله با قابلیت گالوانیزه براساس استاندارد DIN 10240 / DIN 2444 و لوله‌های آبرسانی براساس استاندارد ISIRI 3765 تولید می‌شوند. این کارخانه علاوه بر انواع لوله، تولید کننده پروفیل های درب و پنجره و قوطی نیز می‌باشد.

 

کارخانه جهان پروفیل پارس

یکی دیگر از کارخانه‌ های تولید کننده لوله، کارخانه جهان پروفیل پارس است که لوله‌های صنعتی و داربستی را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید می‌کند. لوله‌های تولیدی این مجموعه از دقت، مقاومت و جوش‌پذیری بالایی برخوردار هستند.

 

کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

این کارخانه لوله فولادی گاز خانگی، آبرسانی و صنعتی را تولید می‌کند.

لوله‌های گاز و آب را در استاندارد DIN 2440 و سایزهای ۴/۱ تا ۶ اینچ به سه صورت سبک، متوسط و سنگین تولید می‌کند.

لوله‌های صنعتی تولیدی این مجموعه قطر خارجی ۱۰ تا ۶۱۰ میلی‌متر و  قطر داخلی ۷/۰ تا ۲۰ میلی‌متر دارند و ضخامت آن‌ها بین ۵/۱ تا ۶ میلی‌متر است.

 

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.