آهن آنلاین
پیش ‌بینی قیمت آهن و میلگرد در سال 1403
پیش بینی قیمت آهن آلات در سال 1403 مهم ترین امر برای خرید انواع مقاطع در روزهای آینده می تواند به خریداران کمک کند به همین سبب در این صفحه به بررسی آن پرداختیم. لذا پیش‌بینی قیمت آهن امری مهم و پرتقاضا برای فعالان حوزه فولاد و کسب‌وکارهایی است که به طور مستقیم با خرید آهن‌آلات در ارتباط هستند.آیا به پیش بینی قیمت آهن در روزهای آینده برای خرید انواع مقاطع نیاز دارید؟ در این صفحه بهترین راهکارهای پیش بینی قیمت میلگرد و آهن در سال 1403 را ارائه دادیم.
6 روز پیش
انواع کوره تولید آهن و بررسی هرکدام
کوره تولید آهن (ذوب آهن) با هدف احیای سنگ آهن و استخراج فلز در نظر گرفته شده است، در این مقاله به صورت کامل به بررسی انواع و کاربرد کوره تولید آهن می پردازیم.کوره تولید آهن (ذوب آهن) با هدف احیای سنگ آهن و استخراج فلز در نظر گرفته شده است، در این مقاله به صورت کامل به بررسی انواع و کاربرد کوره تولید آهن می پردازیم.
2 ماه پیش
نورد تیرآهن چیست؟ بررسی فرایند نوردتیرآهن
نورد تیرآهن عملیاتی تاثیرگذار برای شکل دهی ساختاری تیرآهن برای صنایع مختلف است که در این مقاله به بررسی و آشنایی با فرایند و روش های نورد انواع تیرآهن می پردازیم.نورد تیرآهن عملیاتی تاثیرگذار برای شکل دهی ساختاری تیرآهن برای صنایع مختلف است که در این مقاله به بررسی و آشنایی با فرایند و روش های نورد انواع تیرآهن می پردازیم.
2 ماه پیش
اجرای میلگرد در شناژ ساختمان فرایند و کاربرد
میلگرد شناژ ساختمان: یکی از بخش‌های مهم فونداسیون، شناژ است که فونداسیون‌های عمودی را با استفاده از میلگرد شناژ به یکدیگر متصل کرده و سبب انتقال بار و تنش‌ها به پی و زمین خواهد شد، برای آشنایی با فرایند اجرای میلگرد در شناژ ساختمان کلیک کنید.شناژ ساختمان: یکی از بخش‌های مهم فونداسیون است که فونداسیون‌های عمودی را به کمک میلگرد شناژ به یکدیگر متصل می کند. برای آشنایی با فرایند شناژ ساختمان کلیک کنید.
2 ماه پیش
نورد میلگرد
خط تولید میلگرد و سایر محصولات فولادی به روش نورد دستی یا اتوماتیک سرد و گرم است که در این مطلب نحوه نورد میلگرد را به طور کامل توضیح دادیم.نورد میلگرد فرایند شکل دهی شمش به صورت میلگرد به روش نورد دستی یا اتوماتیک سرد و گرم است که در این مطلب به بررسی نکات کلیدی و فرایند انواع نورد میلگرد می پردازیم.
2 ماه پیش
آهنگری
آهنگری حرفه‌ایی قدیمی و کهن محسوب می‌شود و در اصل شامل فرآوری فلزات برای ساخت اشیایی همچون چکش ها، پیچ و مهره‌ها و… می‌شودآهنگری حرفه‌ایی قدیمی و کهن محسوب می‌شود و در اصل شامل فرآوری فلزات برای ساخت اشیایی همچون چکش ها، پیچ و مهره‌ها می‌شود.
2 ماه پیش
سنگ آهن و کاربردهای آن
سنگ آهن، مواد اولیه‌ای برای تولید محصولات فولادی محسوب می شود، برای آشنایی با فرایند استخراج، فرآوری و کاربرد انواع سنگ آهن می توانید به این صفحه مراجعه کنید.سنگ آهن، مواد اولیه‌ای برای تولید محصولات فولادی محسوب می شود، برای آشنایی با فرایند استخراج، فرآوری و کاربرد انواع سنگ آهن می توانید به این صفحه مراجعه کنید.
2 ماه پیش
کوره قوس الکتریکی (EAF) چیست؟ کاربرد
کوره قوس الکتریکی (EAF) معمولا برای ذوب قطعات در واحدهای تولیدی مختلف مورداستفاده قرار می گیرد، برای آشنایی با کاربرد کوره قوس الکتریکی در این صفحه اقدام کنید.کوره قوس الکتریکی (EAF) معمولا برای ذوب قطعات در واحدهای تولیدی مختلف مورداستفاده قرار می گیرد، برای آشنایی با کاربرد کوره قوس الکتریکی در این صفحه اقدام کنید.
2 ماه پیش
تراشکاری چیست؟ بررسی کاربرد تراشکاری
تراشکاری عملیات براده‌برداری و شکل‌دهی قطعات فلزی با استفاده از ابزار و تجهیزات است که در این صفحه به صورت کامل فرایند و کاربرد انواع تراشکاری بررسی خواهد شد.تراشکاری عملیات براده‌برداری و شکل‌دهی قطعات فلزی با استفاده از ابزار و تجهیزات است که در این صفحه به صورت کامل فرایند و کاربرد انواع تراشکاری بررسی خواهد شد.
2 ماه پیش
کوره بلند چیست؟ فرایند تولید فولاد در کوره بلند
کوره بلند یکی از روش های تولید آهن خام با ظرفیت بالا محسوب می‌شود، لذا در عملیات تولید فولاد در کوره بلند به صورت مداوم در آن سنگ آهن، کک و آهک قرار داده می شود.کوره بلند یکی از روش های تولید آهن خام با ظرفیت بالا محسوب می‌شود، لذا در عملیات تولید فولاد در کوره بلند به صورت مداوم در آن سنگ آهن، کک و آهک قرار داده می شود.
2 ماه پیش
آهن سفید چیست؟بررسی کاربرد
آهن سفید یا گالوانیزه به عنوان لایه رویی (محافظ) در سطح بیرونی آهن قرار گرفته، از هرگونه آسیب جلوگیری می کند، در این صفحه به بررسی آهن سفید و کاربرد می پردازیم.آهن سفید یا گالوانیزه به عنوان لایه رویی (محافظ) در سطح بیرونی آهن قرار گرفته، از هرگونه آسیب جلوگیری می کند، در این صفحه به بررسی آهن سفید و کاربرد می پردازیم.
2 ماه پیش
اورلب میلگرد، انواع و نحوه محاسبه آن
اورلب میلگرد به قرارگیری دو سرمیلگرد با طول مشخص و هدف اتصال به‌یکدیگر است. در این صفحه به بررسی انواع روش های اتصال اورلب میلگرد در ستون و فونداسیون می پردازیم.اورلب میلگرد به قرارگیری دو سرمیلگرد با طول مشخص و هدف اتصال به‌یکدیگر است. در این صفحه به بررسی انواع روش های اتصال اورلب میلگرد در ستون و فونداسیون می پردازیم.
2 ماه پیش
فرآیند آنیلینگ و اهداف آن
عملیات آنیلینگ فلزات یا آنیلینگ فلزات یکی از عملیات حرارتی مهم در متالورژی است؛ در این مقاله به بررسی عملیات آنیلینگ (بازپخت)، اهداف، مراحل و انواع آن می‌پردازیم.عملیات آنیلینگ فلزات یا آنیلینگ فلزات یکی از عملیات حرارتی مهم در متالورژی است؛ در این مقاله به بررسی عملیات آنیلینگ (بازپخت)، اهداف، مراحل و انواع آن می‌پردازیم.
2 ماه پیش
فولاد مارایجینگ چیست؟ کاربرد و فرایند تولید
فولاد ماریجینگ آلیاژی آهنی است که دارای نیکل زیادی است و در کنار چقرمگی بالا دارای مقاومت بسیار خوبی است. برای مطالعه کاربرد و فرایند تولید ماریجینگ اقدام کنید.فولاد ماریجینگ آلیاژی آهنی است که دارای نیکل زیادی است و در کنار چقرمگی بالا دارای مقاومت بسیار خوبی است. برای مطالعه کاربرد و فرایند تولید ماریجینگ اقدام کنید.
2 ماه پیش
ارزیابی کیفیت ورق فولادی چیست؟ چگونگی ارزیابی و تشخیص
کیفیت ورق فولادی به موارد متعددی بستگی و تاثیر بسزایی در تولید محصولات خواهد داشت، به همین سبب در این صفحه به بررسی و چگونگی تشخیص کیفیت ورق فلزی می پردازیم.کیفیت ورق فولادی به موارد متعددی بستگی و تاثیر بسزایی در تولید محصولات خواهد داشت، به همین سبب در این صفحه به بررسی و چگونگی تشخیص کیفیت ورق فلزی می پردازیم.
2 ماه پیش