آهن آنلاین

نمودار قیمت ورق روغنی

نمودار قیمت ورق روغنی

ورق روغنی، نوعی محصول تولید شده از تکنولوژی نورد سرد است که از نظر ظاهری کیفیت بالایی داشته و در پروژه‌هایی که نیاز به دقت فراوان دارند، به کار می‌رود. این محصول در بازار با نام ورق سرد نیز شناخته می‌شود. در ادامه این صفحه نمودار تغییرات قیمت ورق روغنی در سال 1401 برای برندهای فولاد مبارکه، هفت الماس و فولاد غرب با ضخامت ۰٫۵ میلیمتر فراهم و در اختیار شما قرار داده شده است. 
در تکنولوژی نورد سرد، ورق با ضخامت بالا به ورق با ضخامت پایین تبدیل می‌شود که این کار باعث افزایش کیفیت ظاهری آن شده به صورتی که می‌توان در مواردی که ظاهر زیبای سازه اهمیت دارد از ورق روغنی استفاده کرد. از جمله موارد استفاده از این محصول می‌توان به وسایل منزل، مبلمان و کابینت‌های فلزی، قفسه‌ها و غیره اشاره کرد. 

کاربرد ورق روغنی فقط به سازه‌های کوچک محدود نمی‌شود؛ مهم‌ترین مزیتی که در استفاده از ورق روغنی وجود دارد، این است که در فشارها و وزن‌های بسیار بالا دارای تحمل و مقاومت فوق‌العاده‌ای است. به همین دلیل این نوع ورق در ساختمان‌سازی و صنایعی که مقاومت سازه در آن‌ها حیاتی است، به کار برده می‌شود؛ به عنوان مثال می‌توان به استفاده در مصالح ساختمانی و خودروسازی اشاره کرد. بررسی این تغییرات به پیش بینی قیمت میلگرد، تیرآهن و سایر محصولات فولادی کمک شایانی می‌کند.

تاثیر نوسانات قیمت ورق روغنی در صنایع مختلف

زمان انتخاب مصالح برای ساخت یک سازه، دانستن تفاوت انواع مختلف آن مواد، چگونگی و مزیت‌های استفاده از آن اهمیت بسیاری دارد. همه این عوامل باعث می‌شود تا بهتر بتوان در خرید آن‌ها تصمیم گرفت. همان‌طور که اشاره کردیم ورق روغنی استفاده‌ها و کاربردهای فراوانی در محصولات مختلف دارد. به دلیل همین گستردگی کاربرد، قیمت ورق روغنی برای صاحبان صنایع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نمودارهای تغییرات قیمت ورق روغنی در برندهای مختلف

در این صفحه نمودارهای رفتار تغییر قیمت ورق روغنی در سال 1401 را برای برند سه برند مختلف، فراهم آورده‌ایم. این نمودارها روند تغییرات قیمت این محصول را در حدود ۱۵ روز اخیر نمایش می‌دهد. البته قبل از آن تغییرات قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه در سال 1401 را مشاهده می‌کنیم.

 

ورق روغنی ۰٫۵ فولاد مبارکه ۱۲۵۰ رول ST12 بنگاه تهران

 

 

ورق روغنی ۰٫۵ هفت الماس ۱۲۵۰ رول ST12 بنگاه تهران

 

 

ورق روغنی ۰٫۵ فولاد غرب ۱۲۵۰ رول ST12 بنگاه تهران