آهن آنلاین

نمودار قیمت نبشی

نمودار قیمت نبشی

نبشی، یکی از محصولات فولاد پرکاربرد در کارهای عمرانی و ساخت و ساز است، همچنین در خودرو سازی و ساخت ماشین آلات صنعتی نیز استفاده بسیاری دارد؛ اما مهم‌ترین و بیشترین کاربرد آن در ساختمان‌سازی می‌باشد. این محصول فولادی نقش پر رنگی در تقویت بخش‌های مختلف سازه و افزایش تحمل آن در برابر فشارهای وارده دارد. در این صفحه نمودار قیمت نبشی در سال 1401 برای دو برند آریان فولاد و شکفته مشهد در سایزهای هشت و سه ارائه شده است. 
نبشی در بازار به دو صورت بال مساوی یا (V) و بال نامساوی یا (L) عرضه می‌شود. هرکدام از انواع این پروفیل خصوصیات مختلفی دارند که خود کاربردهای متنوعی را شامل می‌شود. البته لازم به ذکر است که با گالوانیزه کردن نبشی، گستردگی کاربردهای آن افزایش می‌یابد. برای اینکه دید بیشتری نسبت به وضعیت نرخ‌گذاری آهن‌آلات مهم داشته باشید می‌توانید به مقاله پیش بینی قیمت آهن و میلگرد در سال 1401 مراجعه کنید.

تاثیر تغییرات قیمت نبشی در سازه

همان‌طور که اشاره کردیم نبشی باعث افزایش تحمل سازه در برابر فشار و تنش‌های وارد بر آن می‌شود؛ در نتیجه افزایش عمر سازه را هم به دنبال خواهد داشت. این پروفیل در سازه‌های مختلف از سنگین‌ترین تا سبک‌ترین نوع آن کاربرد دارد؛ در سازه‌های سبک قیمت نبشی تاثیر چشم‌گیری در هزینه ساخت و بودجه کل خواهد داشت.

نمودار تغییرات قیمت نبشی برای برندهای مختلف

در ادامه این صفحه می‌توانید نمودارهای رفتار تغییر قیمت نبشی در سال 1401 را برای دو برند مختلف مشاهده کنید. با استفاده از نمودارهای زیر که روند تغییرات قیمت این محصول را برای حدودا ۱۵ روز اخیر نشان می‌دهد، می‌توانید با بررسی آن‌ها تصمیم‌گیری بهتری در هزینه‌های پروژه خود داشته باشید. البته قبل از آن، نمودار قیمت نبشی ۸*۸۰*۸۰ آریان فولاد ۶ متری بنگاه تهران در سال 1401 نمایش داده می‌شود.

نبشی آریان فولاد ۸*۸۰*۸۰ ۶ متری بنگاه تهران با ضخامت ۸

 


نبشی شکفته ۳*۳۰*۳۰ ۶ متری بنگاه تهران با ضخامت ۳