آهن آنلاین

نمودار قیمت ورق گالوانیزه

نمودار قیمت ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه، که با پوششی از روی، در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد، در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد. در ادامه نمودار قیمت ورق گالوانیزه در سال 1401 برای برندهای هفت الماس، تاراز، شهرکرد در ضخامت‌های ۰٫۵ و ۰٫۷ و همچنین نگاه کلی به تغییرات قیمت ورق گالوانیزه کاشان در سال 1401 ارائه شده است.

زمانی که مقاومت خوردگی سازه اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و در اولویت قرار بگیرد، از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود؛ چون همان‌طور که گفتیم این محصول زنگ نمی‌زند و از مقاومت بالایی در شرایط محیطی خورنده برخوردار است. در کنار تمامی این مزیت‌ها، هزینه‌ی تولید آن به نسبت ورق‌های استنلس استیل پایین بوده و در نتیجه نرخ این ورق جذابیت بیشتری برای فعالان صنایع مختلف دارد. بیشترین استفاده از این محصول، در سقف‌های شیروانی به‌عنوان پوشش یا حصار دور زمین و ساختمان است. از کاربردهای دیگر نیز می‌توان به صنعت کشاورزی، بیلبوردهای تبلیغاتی، کابینت و غیره اشاره کرد.

تاثیر نوسانات قیمت ورق گالوانیزه در صنایع مختلف

تولید این نوع از ورق نسبت به ورق ضدزنگ، هزینه کمتری دارد؛ در نتیجه مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل انتخاب معقول‌تر و بهتری برای اجرای پروژه‌هاست. بنابراین نوسانات قیمت ورق گالوانیزه اهمیت ویژه‌ای برای فعالان صنایع مختلف خواهد داشت.

نمودار نوسانات ورق گالوانیزه 0.3 تا 6 میل

ورق گالوانیزه 0.3 تا 6 میلی متری از بازه‌های ابعادی مهم در نمودار قیمت ورق گالوانیزه محسوب می‌شود. از مهم‌ترین فاکتورها نیز در هنگام خرید ورق گالوانیزه توجه به این است که شما چه نوع ورق گالوانیزه‌ای از چه برندی و با چه ابعادی نیاز دارید. توجه به این موارد است که استفاده از نمودار قیمت را منطقی می‌کند.

برای اینکه دید بیشتری نسبت به وضعیت نرخ‌گذاری آهن‌آلات مهم داشته باشید می‌توانید به مقاله پیش بینی قیمت آهن و میلگرد در سال 1401 مراجعه کنید.

نمودار قیمت ورق گالوانیزه 6 متری

ورق گالوانیزه 6 متری، به دلیل اهمیتی که برای خریداران و فعالان بازارآهن دارد از نوسان نرخ بالایی برخوردار است. نمودار قیمت ورق گالوانیزه 6 متری بر حسب معیارهای مختلف تعیین کننده نرخ ورق گالوانیزه 6 متری، در اکثر مواقع به صورت روزانه در حال تغییر است. از جمله فاکتورهای تعیین کننده نمودار قیمت ورق گالوانیزه 6 متری می‌توان به مواردی از جمله: میزان عرضه و تقاضا، وزن ورق گالوانیزه، کارخانه تولیدکننده آن و بهای دلار اشاره کرد. 

نمودارهای تغییرات قیمت ورق گالوانیزه در برندهای مختلف

در زیر می‌توانید نمودارهای روند تغییر قیمت ورق گالوانیزه در سال 1401 را برای سه برند مختلف، در دو سایز مشاهده کنید، نوسانات این محصول بر تغییرات قیمت رابیتس و دیگر محصولات وابسته به آن، موثر است. با استفاده از نمودارهای زیر که روند تغییرات قیمت این محصول را برای حدودا ۱۵ روز اخیر نشان می‌دهد، می‌توانید تحلیل دقیق‌تری از قیمت این محصول داشته باشید؛ البته قبل از آن نمای کلی تغییرات قیمت ورق گالوانیزه سال 1401 برای نوع ۰/۵ کاشان ۱۰۰۰ رول کارخانه نمایش داده شده است.

ورق گالوانیزه ۰٫۵ شهرکرد

ورق گالوانیزه ۰٫۷ شهرکرد

ورق گالوانیزه ۰٫۵ هفت الماس

ورق گالوانیزه ۰٫۷ هفت الماس

ورق گالوانیزه ۰٫۵ تاراز

ورق گالوانیزه ۰٫۷ تاراز