آهن آنلاین
راهنمای خرید لوله مانیسمان

راهنمای خرید لوله مانیسمان

چهارشنبه 10 مهر 1398
زمان مطالعه: 2 دقیقه

راهنمای خرید لوله مانیسمان به شما کمک می‌کند تا بدانید برای چه کاری از این نوع از لوله استفاده کنید و چه سایزهایی از آن برای کار شما مناسب‌تر است. در انجام پروژه‌ها معمولاً مهندس ناظر اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما با مطالعه این راهنمای خرید می‌توانید دانش فنی خود را تقویت کنید.

نکاتی که قبل از خرید لوله مانیسمان باید بدانید

همان‌طور که در مقالات مرتبط با لوله مانیسمان اشاره کردیم، لوله مانیسمان، بدون درز بوده و اتصالات جوش در آن مشاهده نمی‌شود، به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار است. این لوله‌ها معمولاً در اثر کشش و نورد شمش‌های فولادی تولید می‌شوند؛ اما  از مقاطع چهار گوش نیز به عنوان مواد اولیه تولید این نوع از لوله‌ها می‌توان استفاده کرد، این روش به‌دلیل افزایش هزینه‌ها اغلب کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جمله برندهای داخلی تولیدکننده این لوله‌ها می‌توان به دقیق کاوه و اهواز اشاره کرد. برندهای وارداتی این لوله عبارتند از چین، اروپا، اوکراین، رومانی و روس. هنگام خرید توجه داشته باشید که قیمت لوله مانیسمان وارداتی معمولاً از قیمت لوله‌های برندهای داخلی گران‌تر است.

 

لوله مانیسمان از نوع لوله‌های بدون درز است که به همین دلیل استفاده آنها زیاد است.

 

لوله‌های مانسمان در سایزهای ۶ و ۱۲ متری و ضخامت‌های متنوع موجود هستند، رده‌های ۲۰ و ۴۰ این لوله‌ها معمولاً مورد استفاده فراون قرار می‌گیرد که از رده ۲۰ عمدتاً در گازکشی داخل ساختمان و از رده ۴۰ در تجهیزات آتشنشانی استفاده می‌کنند.

راهنمای خرید لوله مانیسمان از آهن آنلاین

قیمت لوله مانیسمان به طور روزانه در سایت و تلگرام آهن آنلاین آپدیت می‌شود، اگر در روز چندین مرتبه تغییر قیمت از سمت کارخانه‌ها اعلام شود، کارشناسان بخش مربوطه قیمت‌ها را بروزرسانی می‌کنند.

سخن پایانی

برای خرید لوله مانیسمان می‌توانید از طریق سایت آهن آنلاین اقدام کنید و  با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید که ضمن مشاوره و راهنمایی شما، بهترین انتخاب را پیش روی شما قرار دهند و تجربه خریدی مناسب و به صرفه را برای شما رقم بزنند.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.