آهن آنلاین
کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست

کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست

شنبه 16 شهریور 1398
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست در ایران توانایی پاسخگویی به تقاضا بازار داخل را دارند و برای این محصول نیاز به واردات وجود ندارد. تکنولوژی مورد استفاده برای تولید این محصول توسط تولیدکنندگان تقریبا یکسان است اما با این حال قیمت لوله داربست تولید شده توسط هر کارخانه متفاوت است و در هنگام خرید باید به این موضوع توجه داشته باشید.

 

بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست را بشناسید

کیفت محصول تولیدی توسط کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست به دلیل استفاده از آلیاژهای مختلف و تولید با ضخامت‌های متفاوت، اختلاف قیمت چشمگیری را تجربه می‌کند. برای انتخاب مناسب این محصول لازم است انواع برند‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست را بشناسید.

 

گروه صنعتی سپاهان

ظرفیت تولید این کارخانه ۴۲۰ هزار تن از انواع لوله و پروفیل است. انواع لوله‌های فولادی توسط این گروه صنعتی تولید می‌شوند که لوله داربستی نیز یکی از محصولات تولیدی توسط این کارخانه است. اندازه‌های مختلف لوله داربستی تولید شده توسط گروه صنعتی سپاهان در بازار قابل تهیه است.

 

تعاونی فولاد علویجه

یکی از تولید کنندگان لوله و پروفیل در اصفهان که از سال ۱۳۷۴ به تولید انواع لوله‌های صنعتی و پروفیل‌های محتلف مشغول است. ظرفیت آغازین این کارخانه ۱۲ هزار تن در سال بود در حال حاضر با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن مشغول به تولید است. این واحد تولیدی لوله داربست را بر طبق استانداردهای روز دنیاد در بازار عرضه می‌کند.

 

کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست، این لوله‌ها را در ضخامت‌ها و آلیاژهای مختلف تولید می‌کنند. کاربرد لوله داربست

 

صنایع فولاد هیربد زرندیه

این شرکت از سال ۱۳۹۱ مشغول به تولید انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد، لوله‌های صنعتی و انواع پروفیل است. ظرقیت تولید این کارخانه ۲٫۵ میلیون تن در سال است. این شرکت بخشی از محصولات خود را در بازار داخل عرضه می‌کند و همچنین بخشی از محصولات را برای صادرات تولید می‌کند. یکی از انواع لوله‌های تولیدی این شرکت لوله‌های داربستی در اندازه‌های مختلف است.

 

شرکت جهان پروفیل پارس

این کارخانه از سال ۱۳۶۱ با تولید انواع لوله و پروفیل شروع به کار کرد و یکی از معروف‌ترین برندها‌ی تولید کننده لوله به حساب می‌آید. لوله داربست این واحد تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار است و در اندازه و ضخامت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. این مجموعه دارای ۶ شرکت وابسته می‌باشد. کلیه لوله‌های صنعتی و داربستی این شرکت در سایزهای ۰/۷ تا ۶ میلی‌متر تولید می‌شود.

 

گروه صنعتی تهران شرق

این گروه صنعتی در سال ۱۳۸۰، فعالیت خود در زمینه تولید انواع پروفیل و لوله‌های فولادی و اسکلت‌های فلزی شروع کرد و به تدریج با گسترش خطوط تولید خود توانست محبوبیت بسیار زیادی در زمینه این محصولات پیدا کند. لوله‌های داربستی در انواع و ضخامت‌های مختلف از مهم‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌آیند.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه ها

user
جلال جاهد
07 خرداد 1400
پاسخ دهید
سلام لوله ۵و۶ قیمت چند حدود۲۰۰ شاخه میخواستم