آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده توری

کارخانه‌های تولیدکننده توری

دوشنبه 18 مهر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده توری در ایران معمولا بسیار گسترده و وسع نیستند و معمولا این محصولات توسط کارگاه‌هایی به مراتب کوچکتر از کارخانه‌های تولیدکننده دیگر محصولات فولادی انجام می‌شود. دلیل این موضوع شرایط و نحوه تولید خاص این محصول است که با توجه به بازار محدود انواع توری در مقایسه با دیگر محصولات فولادی منطقی به نظر می‌رسد. تکنولوژی مورد استفاده برای تولید این محصولات در اکثر واحدهای تولیدی یکسان است به همین دلیل قیمت توری معمولا با توجه به تولید کننده آن متغیر نیست و بیشتر به نوع و ماده سازنده آن وابستگی دارد. در این مطلب مورد کارخانه‌های تولیدکننده توری صحبت خواهیم کرد.

 

در این تصویر یک دستگاه تولیدکننده توری را مشاهده می‌کنید.

 

بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده توری را بشناسید.

تولید توری برای کارخانه‌های تولید کننده قطعات و پروفیل‌های فولادی از جذابیت اقتصادی برخوردار نیست اما برای تولید کنندگان با مقیاس کوچکتر صرفه اقتصادی بالایی دارد. تولید کنندگان توری به طور تخصصی به تولید این محصولات و محصولات مشابه از جمله سیم خاردار می‌پردازند.
تعداد بالای تولیدکنندگان و سهم کوچک هر کدام از این بازار، باعث می‌شود هیچکدام به عنوان رهبر بازار شناخته نشوند و برند معروفی در این زمینه وجود نداشته باشد. البته باید بدانید کوچک بودن این کارگاه‌ها به معنی پبیشرفته نبودن این واحدهای تولیدی نیست بلکه بسیاری از ماشین‌آلات و ابزارهای موجود برای ساخت این محصولات مطابق با تکنولوژی روز دنیا هستند و استاندارهای مهم کیفی را رعایت می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود تولید کننده محصول در تصمیم‌گیری تاثیرگذار نباشد و خرداران در هنگام انتخاب فاکتورهای دیگری را در نظر بگیرند.

در لیست زیر صفحات مربوط به انواع مختلف توری را می‌توانید ملاحظه بفرمایید:

اسم بردن از شرکت‌های تولید کننده توری عملا کار غیر ممکنی است و در نهایت لیست جامعی نتیجه نخواهد شد. تمام کارگاه‌های تولیدی این محصول تقریبا انواع توری را تولید می‌کنند. البته محصولات این شرکت‌ها به توری محدود نمی‌شود و محصولاتی که تکنولوزی تولید مشابهی دارند از جمله سیم خاردار نیز توسط این واحدهای تولید عرضه می‌شود.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.