آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده سیم خاردار

کارخانه‌های تولیدکننده سیم خاردار

چهارشنبه 13 شهریور 1398
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولید کننده سیم خاردار در ایران در واقع کارگاه‌های کوچکی هستند که به طور تخصصی به تولید این محصول می‌پردازند. برای کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ و پیشرفته فعال در زمینه محصولات فولادی، ورود به بازار سیم خاردار اقتصادی به نظر نمی‌رسد اما تولید این محصول توسط کارگاه‌های کوچک‌تر، بازار پر سودی خواهد بود. همین موضوع باعث می‌شود قیمت سیم‌خاردار وابستگی زیادی به برند تولید‌کننده آن نداشته باشد و به قیمت آهن و نوع آن بستگی دارد. در ادامه در مورد کارخانه‌های تولید کننده سیم خاردار صحبت خواهیم کرد.

 

در این تصویر نمایی از دستگاه تولید کننده سیم خاردار را می‌بینید.

 

بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده سیم خاردار را بشناسید

در حال حاضر هیچکدام از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی معروف در تولید محصولات فولادی در زمینه تولید سیم خاردار فعالیت نمی‌کنند و تولید این محصول بر عهده کارگاه‌هایی با تجهیزات خاص و مقیاس کوچکتر است. این واحدهای کوچک تولیدی به طور تخصصی در زمینه ساخت توری و انواع سیم‌های خاردار فعالیت دارند و به دلیل بازار محدودتر این محصولات نسبت به دیگر محصولات فولادی، این واحدهای تولیدی کمتر شناخته شده‌اند.
البته در نظر داشته باشید ناشناخته بودن این شرکت‌ها به معنی سنتی بودن آنها نیست و بسیاری از واحدها از تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های پیشرفته برای تولید این محصول استفاده می‌کنند و تولیدات این کارخانه‌‎ها استانداردهای لازم را دارا می‌باشند.
تعداد کارخانه‌های تولیدکننده سیم خاردار در ایران به اندازه‌ای زیاد است که فقط اسم بردن از آنها نیاز به یک متن طولانی دارد. اکثر این واحدهای تولیدی به طور تخصصی در تولید انواع توری و سیم خاردار فعالیت می‌کنند. این کارگاه‌ها انواع این محصولات از جمله سیم خاردار خطی و حلقوی معمولی و لیزری را تولید می‌کنند. دلیل جدا بودن کارگاه‌های تولید این محصولات از سایر قطعات فولادی روش خاص تولید سیم خاردار است که نیاز به دستگاه مخصوص دارد که از نظر فناوری شباهت زیادی به دستگاه تولید توری و از این دست محصولات دارد.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.