آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده کابل

کارخانه‌های تولیدکننده کابل

سه‌شنبه 17 آبان 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده کابل معمولاً کابل را در اندازه و انواع مختلف تولید می‌کنند. از کابل به منظور انتقال جریان برق استفاده می‌کنند. اجزای تشکیل دهنده کابل‌ها جنس‌ و متریال مختلفی داشته و توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل قیمت کابل در انواع مختلف متفاوت است.

 

در این تصویر نمایی از یکی از کارخانه‌های تولید کننده کابل را مشاهده می‌کنید.

 

بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده کابل را بشناسید

کارخانه‌ های تولید کننده کابل با پیشرفت تکنولوژی موفق به تولید انواع کابل گردیده‌اند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از این کارخانه‌های تولیدی کابل بپردازیم.

کارخانه صنعتی الکتریک خراسان (افشارنژاد)
از جمله کابل‌های تولیدی این کارخانه عبارتند از: کواکسیال، نصب ثابت، افشان و تلفنی.
کابل‌های کواکسیال تولیدی از نوع فرکانس بالا هستند، این کابل‌ها به منظور انتقال فرکانس‌های بالا در فرستنده‌ها، گیرنده‌ها، انتقال‌های رادیویی و تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به ویژگی‌هایی که این کابل‌ها دارند تا سطح GHZ مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کابل‌های نصب ثابت این شرکت به دو صورت عایق PVC و XLPE است، کابل‌ با عایق PVC خود به صورت کابل‌های قدرت، کنترل، مسلح، شیلد، شیلد مسلح و تخت با هادی محافظ موجود است، در حالی که کابل‌ با عایق XLPE به دو صورت کابل قدرت و مسلح تولید و در بازار عرضه می‌شود.
کابل‌های افشان تولیدی مجموعه به سه صورت افشان سبک، کنترل افشان و بدون روکش است و در نهایت کابل‌های تلفنی به صورت تلفنی هوایی، زمینی، داخلی، ابزار دقیق با عایق و روکش PVC، ابزار دقیق با عایق و روکش PE و سیم‌های رانژه موجود است.

کارخانه کابل‌سازی تک

این کارخانه کار خود را با تولید کابل‌های PVC آغاز کرد، اما امروز انواع مختلف کابل‌ها را نیز تولید می‌کند. کابل‌های تولیدی این کارخانه در سه گروه قدرت، کنترل و ابزار دقیق قرار دارد.

کارخانه البرز الکتریک نور

 این واحد تولیدی انواع سیم و کابل را از سال ۱۳۸۳ به بازار عرضه می‌کند، این مجموعه فعالیت خود را با تولید سیم‌های افشان آغاز کرد و با پیشرفت روز افزون امروز کابل‌های انعطاف‌پذیر، انعطاف‌پذیر سبک، قدرت با روکش PVC، نصب ثابت سبک، کابل دارای هادی‌های هم مرکز، کواکسیال و جوشکاری تولید می‌کند.

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.