آهن آنلاین
فیلترها

قیمت تیرآهن کرمانشاه امروز

دسترسی سریـــــــع
آخرین بروزرسانی: روزهای قبل ( 1403/1/29 )
تیرآهن کرمانشاه
نام کالا واحد قیمت (تومان)
تیرآهن 14 کرمانشاه  12 متری   IPE تهران
شاخه
3,558,180
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
کارشناسان واحد تیرآهن کرمانشاه
شکیبا شایگانی فر
شکیبا شایگانی فر
کارشناس فروش تیرآهن

قیمت روز تیرآهن کرمانشاه

قیمت تیرآهن کرمانشاه به ازای هر شاخه 3558180 تومان است. تیرآهن کارخانه جهان فولاد غرب، یکی از محصولات کارخانه جهان فولاد غرب است که در کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه- هرسین قرار دارد. یکی از مزیت‌‌های مجتمع‌های فولاد ایران این است که در قسمت‌های مختلف کشور قرار گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند نیاز مناطق اطراف خود را پوشش دهند. مثلا کارخانه جهان فولاد برای برآورده کردن نیازهای ساخت و ساز و صنعت منطقه غرب ایران کاربرد دارد. تیرآهن‌های ۱۴ و ۱۶ این کارخانه جزو پرکاربردترین محصولات آن محسوب می‌شوند. البته کارخانه جهان فولاد، علاوه بر تیرآهن، محصولات دیگری مثل نبشی و ناودانی هم تولید می‌کند.

عوامل تأثیرگذار روی قیمت تیرآهن کرمانشاه

استانداردهای تیرآهن‌های برندهای مختلف ممکن است تا حدی با یکدیگر متفاوت باشد؛ در نتیجه این موضوع بر قیمت روز تیرآهن کرمانشاه و سایر برندها هم تأثیر دارد. 
عوامل موثر روی قیمت تیرآهن کرمانشاه را در ادامه نام می‌بریم:

  • سایز و وزن تیرآهن
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوع تیرآهن
  • میزان صادرات
  • قیمت جهانی آهن و نفت
  • قیمت ارز
  • تصمیمات سیاسی
  • رویدادهای غیرمنتظره

برآورد این عوامل نشان می‌دهد امکان پیشبینی دقیق قیمت روز تیرآهن وجود ندارد و فعالان بازار آهن برای بررسی دقیق و برآورد قیمت روز محصول مورد نظرشان باید جدول‌ها و نمودارهای قیمت را بررسی کنند. مجموعه آهن آنلاین قیمت روز محصولات مختلف را در سایت ثبت می‌کند تا راهنمای کاربران باشد.  

قیمت روز تیرآهن کرمانشاه ۱۴ و ۱۶

کارخانه جهان فولاد غرب، در گذشته تیرآهن‌هایش را در سایزهای مشخص، اما با وزن‌های مختلف تولید می‌کرد. مثلا تیرآهن ۱۴ این کارخانه در سه نوع سبک، سنگین و متوسط تولید می‌شد. تیرآهن‌های سنگین استحکام بیشتری نسبت به نمونه‌های سنگین داشتند. در حال حاضر این کارخانه وزن ثابت حدود ۱۳۰ کیلوگرم را برای تیرآهن‌های سایز ۱۴ خود در نظر گرفته است.

تیرآهن‌های ۱۴ و ۱۶ کارخانه جهان فولاد در دو نوع نیم پهن (IPE) و عریض (IPB) تولید می‌شوند. برای بررسی قیمت تیرآهن کرمانشاه، به نوع آن نیز باید توجه داشته باشید. برای دریافت مشاوره در زمینه قیمت محصولات مختلف کارخانه جهان فولاد غرب می‌توانید با کارشناسان آهن آنلاین تماس بگیرید. 

 

تیرآهن کرمانشاه
تیرآهن کرمانشاه

 

مطابق نظر کارشناسان آهن آنلاین:

“قیمت تیرآهن کرمانشاه که در سایزهای 14، 16 و 18 بسیار پرفروش است، براساس فاکتورهای متعددی همچون: نرخ ارز، قیمت نفت، عرضه و تقاضا و … دچار نوسان می شود. تیرآهن های کارخانه جهان فولاد غرب همگی براساس استانداردهای بین المللی و داخلی (IPE) در دو نوع سبک و سنگین تولید و در بازار عرضه می شوند، به همین خاطر قیمت روز تیرآهن کرمانشاه همواره در حال تغییر است.”

قیمت تیرآهن 14 کرمانشاه

قیمت تیرآهن 14 کرمانشاه که با استاندارد ایران و اروپا (IPE) در کارخانه جهان فولاد غرب تولید و در بازار عرضه می شود، باتوجه به عوامل مختلفی دچار نوسان می شود. این محصول پرفروش که در شاخه های 12 متری به فروش می رسد، در صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی، پل سازی و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. آگاهی از قیمت روز تیرآهن کرمانشاه 14 برای خریداران این محصول اهمیت زیادی دارد تا بتوانند با تعیین بودجه خود، برای خرید این محصول باکیفیت اقدام کنند.

خرید تیرآهن کرمانشاه

آهن آنلاین مرجعی برای خرید انواع محصولات آهنی و اطلاع از قیمت آهن است. تیرآهن کرمانشاه هم جزو محصولاتی است که توسط این مجموعه با قیمت روز به فروش می‌رسد. مجموعه آهن آنلاین برای تسهیل فرایند خرید، امکان خرید اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری را فراهم کرده است. با راهنمایی کارشناسان این مجموعه می‌توانید فاکتور سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. مهم‌ترین مزیت ثبت سفارش اینترنتی و تلفنی این است که قیمت پرداختی شما با قیمت روز محصول یکسان خواهد بود و در صورت نوسان قیمت با مشکل مواجه نمی‌شوید؛ زیرا حتی اگر قیمت نوسان شدیدی داشته باشد، باز هم شما محصولاتتان را با قیمتی که سفارش داده‌اید دریافت خواهید کرد.

جهت ثبت سفارش از آهن آنلاین می‌توانید با شماره 02154712 تماس بگیرید.

سوالات متداول

قیمت تیرآهن کرمانشاه در آهن آنلاین به روز است؟  

بله، کارشناسان سایت به صورت لحظه‌ای و روزانه تغییرات قیمت تیرآهن کرمانشاه را به روز رسانی می‌کنند.  

خرید تیرآهن کرمانشاه 14، 16 و 18 از آهن آنلاین چگونه است؟  

برای خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش آهن آنلاین تماس بگیرید و  تیرآهن مورد نظر خود را سفارش دهید تا با مناسب‌ترین هزینه آن را در محل تحویل بگیرید.

... بیشتر

سوالات متداول

قیمت تیرآهن کرمانشاه در آهن آنلاین به روز است؟ 

بله، کارشناسان سایت به صورت لحظه‌ای و روزانه تغییرات قیمت تیرآهن کرمانشاه را به روز رسانی می‌کنند. 

خرید تیرآهن کرمانشاه 14، 16 و 18 از آهن آنلاین چگونه است؟ 

برای خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش آهن آنلاین تماس بگیرید و  تیرآهن مورد نظر خود را سفارش دهید تا با مناسب‌ترین هزینه آن را در محل تحویل بگیرید.

ساعت کاری امروز ما به پایان رسیده است.
استعلام قیمت ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
درخواست استعلام قیمت
فیلتر نتایج x