آهن آنلاین
فیلترها
محاسبه وزن

قیمت میلگرد ظفر بناب

دسترسی سریـــــــع
آخرین بروزرسانی: روزهای قبل ( 1403/1/29 )
میلگرد بناب
نام کالا واحد قیمت (تومان)
میلگرد آجدار ظفر بناب 8 A2 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
26,320
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 10 A2 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
26,140
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 12 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
26,140
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 14 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
25,770
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 16 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
25,770
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 18 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
25,770
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 20 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
25,770
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 22 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
25,770
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 25 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
25,770
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
میلگرد آجدار ظفر بناب 28 A3 شاخه 12 متری کارخانه
کیلوگرم
25,770
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
کارشناسان واحد میلگرد بناب
بلال عبداللهی پور
بلال عبداللهی پور
کارشناس فروش میلگرد
مهشید رافعی
مهشید رافعی
کارشناس فروش میلگرد
سپیده سلطان محمدی
سپیده سلطان محمدی
کارشناس فروش میلگرد
هومن امون
هومن امون
سرپرست فروش میلگرد
سلجوق مستغنی
سلجوق مستغنی
کارشناس خرید میلگرد
حمید رضا پور افخمی
حمید رضا پور افخمی
کارشناس خرید میلگرد
مجتبی کاتوزیان
مجتبی کاتوزیان
مدیر تیم میلگرد

قیمت میلگرد بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب، براساس وزن تعیین می شود و در حال حاضر هر کیلو آن 25770 تا 26320 تومان است. میلگرد بناب یکی از محصولات باکیفیت و ازجمله گزینه‌های اقتصادی موجود در بازار فولاد است. با توجه به اینکه وزن شاخه‌ها نسبت به برندهای رایج کمتر است، قیمت میلگرد بناب مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. البته این تنها دلیل محبوبیت و تقاضای بالای محصولات این برند نیست. کارخانه ظفر بناب با بهره‌گیری از استانداردهای ملی و روسی و حفظ کیفیت و مقاومت مقاطع، محصولاتی با وزن پایین‌تر از برندهای معروف بازار تولید کرده است. به‌این‌ترتیب، میلگردهای بناب هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر قیمت جزو گزینه‌های محبوب بازار به شمار می‌آیند.

براساس نظر کارشناسان آهن آنلاین:

“تغییرات قیمت میلگرد ظفر بناب، به‌صورت روزانه و لحظه‌ای است؛ به‌همین‌دلیل کوچک‌ترین تغییر در بازار آهن مانند: نوسانات نرخ ارز، تغییر نرخ مواد اولیه، کاهش یا افزایش عرضه و تقاضا، می‌تواند بر قیمت روز میلگرد ظفر بناب در بازار اثرگذار باشد. این محصول فولادی تولید شده در کارخانه ظفر بناب، با داشتن انواع استانداردهای ملی و بین‌المللی، توانسته جایگاه خوبی را در بازار آهن آلات کشور به خود اختصاص دهد و علاوه بر مصرف در داخل کشور، به سایرکشورها نیز صادر می‌شود. قیمت میلگرد ظفر بناب امروز به عواملی چون سایز، وزن و نوع استاندارد آن بستگی دارد.”

مشخصات میلگرد ظفر بناب

میلگردهای ظفر بناب در دو گرید A2 و A3 و سایزهای 8 تا 14 میلی‌متر تولید می‌شوند. تمام میلگردهای این برند به‌صورت شاخه‌های 12 متری به بازار عرضه می‌شوند و کمترین وزن آن‌ها، 4.2 کیلوگرم برای سایز 8 میلی‌متر است. با توجه به وزن میلگرد در سایزهای مختلف، میلگردهای بناب را می‌توان جزو گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت بازار معرفی کرد.

 

مشخصات فنی میلگرد ظفر بناب
مشخصات فنی میلگرد ظفر بناب

 

لیست قیمت روز میلگرد بناب

با توجه به اینکه مهندسان از لیست قیمت میلگرد ظفر بناب به‌منظور برآورد هزینه میلگردهای موردنیاز پروژه استفاده می‌کنند، به‌روز بودن لیست یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌آید. بنابراین، استفاده از یک مرجع معتبر و به‌روز اهمیت بالایی در محاسبه هزینه کلی میلگردها دارد. لیست قیمت همواره به‌صورت نرخ کیلویی برای سایزهای مختلف نوشته می‌شود. با توجه به اهمیت بالای نوسانات نمودار سایزهای پر تقاضا، اینجا به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

 

قیمت میلگرد ظفر بناب
قیمت میلگرد ظفر بناب

 

قیمت میلگرد 8 بناب لحظه ای

بررسی روند بازار طی ماه‌های گذشته نشان می‌دهد که قیمت میلگرد سایز 8 بناب نموداری نوسانی دارد که برای پیش‌بینی روند آن، وجود یک مرجع به‌روز الزامی است. طبق بررسی کارشناسان آهن آنلاین، روند کلی نمودار میلگرد 8 بناب صعودی بوده است. به‌این‌ترتیب، باوجود نوسانات متعدد طی یک ماه اخیر از 22,800 تومان به بالای 23 هزار تومان رسیده است.

قیمت میلگرد 14 بناب؛ نرخ روز

بازار میلگرد 14 بناب در ماه‌های گذشته تحت تأثیر رکود بازار جهانی قرار گرفته و باوجود نوسانات متعدد، همچنان نسبت به ماه‌های گذشته افت قیمت داشته است. به‌گونه‌ای که قیمت این محصول از 25 هزار و 700 تومان به 22 هزار و 700 تومان رسیده است. بررسی بازار نشان می‌دهد که روند بازار میلگرد 14 بناب طی یک ماه اخیر با تغییرات اساسی همراه بوده و روند کلی آن صعودی شده است.

 

جدول وزن میلگرد ظفر بناب
جدول وزن میلگرد ظفر بناب

 

جدول قیمت میلگرد 16 بناب: جدیدترین قیمت ها

قیمت میلگرد ظفر بناب امروز در سایز 16، 25770 تومان است. نسبت به یک ماه اخیر افزایش داشته است. با توجه به نرخ مناسب میلگرد 16 بناب نسبت به برندهای مشابه، در شرایط مختلف بازار فولاد همچنان برای این محصول تقاضا وجود دارد. این در حالی است که برخی برندها در یک ماه گذشته با افت قیمت همراه بوده‌اند و تقاضا برای آن‌ها کاهش یافته است. به‌این‌ترتیب، باوجود افت شدید در سه ماه گذشته، طی دو هفته اخیر شاهد روند جبرانی نمودار و افزایش قیمت میلگرد این سایز از میلگردها بوده ایم.

مطابق با نظر کارشناسان آهن آنلاین:

"قیمت روز میلگرد بناب، برای پروژه‌هایی که در شرق و شمال شرق کشور هستند، اهمیت بسیاری دارد. زیرا این پروژه‌ها معمولا مقاطع فولادی مورد نظرشان را از این کارخانه تهیه می‌کنند تا هزینه کم‌تری برای باربری بپردازند. تعداد پروژه‌های این منطقه و میزان نیاز آن‌ها به میلگرد یکی از عواملی است که باعث نوسان قیمت میلگرد ظفر بناب می‌شود."

قیمت میلگرد 18 بناب در بازار و کارخانه

میلگرد 18 یکی از پرکاربردترین سایزها است.  در حال حاضر قیمت میلگرد 18 ظفربناب به 25770 تومان رسیده است. این مقاطع از درب کارخانه با کمترین قیمت به بازار عرضه می‌شوند؛ اما معمولاً شاهد گران شدن آن‌ها در بازار هستیم. این اختلاف مبلغ معمولاً به دلیل وجود واسطه‌ها و دلالان است؛ اما همچنان می‌توان مواردی مانند رکود بازار و... را نیز در آن دخیل دانست.

 

نمودار تغییرات قیمت میلگرد 18 بناب
نمودار تغییرات قیمت میلگرد 18 بناب

 

تحلیل قیمت روز میلگرد ظفر بناب

یکی از رایج‌ترین روش‌های بررسی و پیش‌بینی بازار، تحلیل قیمت میلگرد بناب به روش تکنیکال است که اغلب تحلیلگران و فعالان بازار فولاد از آن بهره می‌گیرند. استفاده از این تکنیک به شما کمک می‌کند روند بازار میلگرد را با توجه به رفتار آن در ماه‌ها و هفته‌های گذشته پیش‌بینی کنید و اطلاعات دقیق‌تر و مفیدتری از شرایط حاضر بازار به دست بیاورید. جهت اطلاع از نرخ آنلاین محصولات می‌توانید از لیست قیمت میلگرد استفاده کنید و یا با مشاوران واحد فروش آهن آنلاین تماس بگیرید.

نمودار قیمت میلگرد ظفر بناب

نمودار میلگرد به شما کمک می‌کند قیمت میلگرد بناب امروز را با دید قیاسی نسبت به‌روزها و ماه‌های گذشته تحلیل کنید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید رفتار بازار در برابر عوامل متعددی مانند بالا رفتن نرخ ارز، پایین آمدن تقاضای بازار، قطعی برق واحدهای تولیدی، افزایش قیمت انرژی‌های مصرفی و... را مشاهده کرده و فرصت‌های خریدوفروش را در زمان درست تشخیص دهید.

 

تغییرات قیمت میلگرد 14 بناب
تغییرات قیمت میلگرد 14 بناب

 

آخرین قیمت میلگرد ظفر بناب درب کارخانه: خرید مستقیم

قیمت میلگرد ظفر بناب درب کارخانه اغلب کمتر از نرخ بازار است. بنابراین، بسیاری از مهندسان و خریداران سعی می‌کنند محصولات موردنیاز خود را از کارخانه تهیه کنند. خریداران جهت اطلاع از نرخ زنده میلگرد در کارخانه می‌توانند با دفتر مرکزی تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرند.

خرید میلگرد بناب: خرید حضوری، آنلاین و خرید از کارخانه

برای خرید میلگردهای کارخانه ظفر بناب امکان مراجعه حضوری به کارخانه وجود ندارد. بهترین روش، تماس با واحد فروش دفتر مرکزی و ثبت سفارش به‌صورت غیرحضوری است. توجه داشته باشید که برای خرید از کارخانه با محدودیت‌هایی مواجه خواهید بود. برای مثال، لازم است حجم خرید هر سایز باید حداقل یک تریلی باشد.

هزینه حمل و نقل و فاکتور رسمی: نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

ازجمله مواردی که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید، هزینه حمل‌ونقل و امکان صدور فاکتور رسمی است که برای بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها اهمیت زیادی دارد. هزینه حمل‌ونقل همواره با توجه به نرخ سالانه، نوع وسیله نقلیه (تریلی، قطار یا...) و فاصله محل تحویل بار از کارخانه یا فروشگاه موردنظرتان تعیین می‌شود. فروشگاه آهن آنلاین به‌منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، پس از تسویه نهایی فاکتور رسمی را صادر کرده و برای مشتری ارسال می‌کند.

 

میلگرد ظفر بناب
میلگرد ظفر بناب

 

استعلام قیمت امروز میلگرد بناب با آهن آنلاین

برای اطلاع از قیمت امروز میلگرد بناب می‌توانید از دو روش بهره بگیرید. درروش اول می‌توانید نرخ زنده محصولات را که به‌صورت روزانه در سایت آهن آنلاین، ارائه دهنده قیمت آهن آلات قرار می‌گیرد، پیگیری کنید. در این روش، امکان مقایسه نرخ زنده با روزها و ماه‌های گذشته نیز برای مشتری فراهم شده است. درروش دوم، خریداران می‌توانند با کارشناسان واحد فروش تماس گرفته و از قیمت لحظه‌ای سایزهای مختلف مطلع شوند.

... بیشتر

سوالات متداول

وزن میلگرد ظفر بناب در سایزهای 14، 16 و 18 چند کیلوگرم است؟

وزن میلگرد 14، 16 و 18 بناب به ترتیب، 13.6، 17.3 و 22.1 کیلوگرم است.

آیا امکان حمل و نقل میلگرد بناب به مناطق مختلف وجود دارد؟

بله؛ امکان حمل و نقل به تمام نقاط مختلف وجود دارد.

مشاوره رایگان و خرید
فیلتر نتایج x