آهن آنلاین
فیلترها
محاسبه وزن

قیمت فنس

آخرین بروزرسانی: روزهای قبل ( 1403/1/29 )
فنس بنگاه تهران
سایز ضخامت واحد قیمت (تومان)
5.5*5.5
2
مترمربع
42,730
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +4.4%
5.5*5.5
2.5
مترمربع
59,090
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
5.5*5.5
3
کیلوگرم
41,820
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
5.5*5.5
4
کیلوگرم
41,820
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
6.5*6.5
2
مترمربع
31,820
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
6.5*6.5
2.5
مترمربع
50,000
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
6.5*6.5
3
کیلوگرم
41,820
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
6.5*6.5
4
کیلوگرم
41,820
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
7.5*7.5
2
مترمربع
28,640
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
7.5*7.5
2.5
مترمربع
43,640
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
7.5*7.5
4
کیلوگرم
41,820
آخرین بروز رسانی : 1403/1/29
نوسانات : +0.0%
کارشناسان واحد فنس
علیرضا کشاورز
علیرضا کشاورز
کارشناس فروش صنایع مفتولی
سایه اسدی
سایه اسدی
کارشناس فروش صنایع مفتولی
هومن امون
هومن امون
سرپرست فروش میلگرد
مجتبی کاتوزیان
مجتبی کاتوزیان
مدیر تیم میلگرد

قیمت فنس

قیمت توری حصاری، را به دلیل کاربردی که دارد نمی‌توان نادیده گرفت؛ درواقع فنس توری یکی از پرکاربردترین ابزاری است که به‌عنوان محافظ فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما این اختیار را دارید تا در مدل، سایز و همچنین قیمت‌های گوناگون این ابزار کاربردی را با توجه به نیاز و کاربرد خود تهیه کنید. به‌دلیل محافظت از حریم شخصی و ایجاد امنیت در بسیاری از حوزه‌های شغلی، فنس‌های توری باکیفیت بالا مورد کاربرد قرار می‌گیرند و به‌همین‌دلیل، اطلاع از قیمت روز توری حصاری را باید جزء مسائل بسیار حائز اهمیت برای پیشبرد بسیاری از پروژه‌های گوناگون در نظر گرفت.

مشخصات توری حصاری باکیفیت

برای اطمینان از خرید فنس باکیفیت برای حصارکشی محوطه مورد نظرتان، باید به مشخصات زیر توجه داشته باشید.

  • ارتفاع: توری‌ها معمولا در ارتفاع بین ۱ تا ۳ متر تولید می‌شوند. برای کاربردهایی که به ارتفاع بیشتری نیاز دارند، می‌تواند دو توری را با مفتول‌های مخصوص به‌هم متصل کرد تا ارتفاع دوبرابر شود.
  • متریال: مواد اولیه‌ای که برای تولید توری به‌کار می‌رود نیز اهمیت بسیاری دارد. فنس گالوانیزه با روکش PVC بهترین حصار توری است، اما مفتول گالوانیزه معمولی یا مفتول سیاه آهنی هم کیفیت قابل قبولی دارند.
  • ضخامت مفتول: معمولا ضخامت مفتول‌هایی که برای تولید حصار به‌کار می‌روند، بین ۲ تا ۴ میلی‌متر است.
  • ابعاد چشمه: هرچقدر ابعاد چشمه کوچک‌تر باشد، تراکم توری بیشتر خواهد بود و مقاومت آن بیشتر می‌شود.

انواع فنس

فنس‌ها کاربردهای مختلفی دارند و به‌همین‌دلیل در انواع گوناگونی تولید می‌شوند. بعضی از آن‌ها مقاوم‌تر هستند و برای استفاده به‌عنوان حصار کاربرد دارند، اما بعضی دیگر ظریف‌تر هستند و برای کاربردهایی مثل: ساخت دیوار سبز یا جداسازی فضاهای مختلف مناسبند. در ادامه انواع این توری‌ها را نام می‌بریم و درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم.

فنس گالوانیزه گرم

این توری‌ها با استفاده از فرایند نورد گرم تولید می‌شوند و به‌همین‌دلیل بانام فنس گالوانیزه گرم شناخته می‌شوند. در این فرایند دمای فولاد تا ۴۵۰ درجه بالا می‌رود، سپس به‌شکل توری در اندازه‌های مورد نظر در می‌آید و سپس سرد می‌‌شود. افزایش و کاهش دمای فولاد، مقاومت آن را بیشتر می‌کند. تولیدکننده‌ها معمولا مقداری فلز روی هم به ترکیبات آلیاژ فولادی که برای نورد گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد، اضافه می‌کنند. با این کار مقاومت فولاد دوچندان خواهد شد. توری‌های مربعی، مرغی یا گابیون انواع فنس گالوانیزه گرم هستند.

فنس مفتول سیاه آهنی

وقتی درصد کربن به‌کاررفته در فولادی که برای تولید مفتول مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر از حالت معمول باشد، خروجی نهایی با نام فنس مفتول سیاه آهنی شناخته می‌شود. این توری‌ها قیمت مناسب‌تری دارند، اما انعطاف‌شان نسبت به توری‌هایی مثل گالوانیزه کم‌تر است و در برابر رطوبت هم مقاومت پایین‌تری از خود نشان می‌دهند.

فنس با روکش PVC

توری‌هایی که به عنوان حصار مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید مقاومت بالایی داشته باشند، در برابر بارش و تابش نور خورشید مقاوم باشند و حتی با قیچی آهن‌بر هم آسیب نبینند. مفتول‌های گالوانیزه به تنهایی در برابر خوردگی و آسیب مقاومند، اما زمانی که یک لایه PVC هم به‌عنوان محافظ روی آن‌ها کشیده می‌شود، مقاومت‌شان بیشتر خواهد شد و می‌توانند تا ده‌ها سال دوام داشته باشند. هزینه فنس با روکش PVC نسبت به توری گالوانیزه معمولی بیشتر است، اما اگر به‌دنبال حصاری هستید که دوام طولانی، ظاهر مناسب و مقاومت زیادی داشته باشد، خرید آن‌ها برای‌تان به‌صرفه‌تر خواهد بود.

 

در این عکس نمایی از فنس با روکش پی وی سی را مشاهده می کنید.

 

لیست قیمت انواع فنس

قیمت فنس باغی، طبیعتاً با توجه به متغیرهای خاصی محاسبه می‌شود که می‌توان جنس، ضخامت مفتول، سایز سرچشمه و همچنین نوسانات بازار را دخیل دانست. برآورد قیمت فنس حصاری گالوانیزه، نیز به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن، دوام و استحکام بالا، تعمیر آسان و نگهداری راحت، امنیت کامل و مطمئن، در کنار نصبی ساده و آسان امروزه این‌چنین موردتوجه قرارگرفته است. معمولاً برای تعیین مرز منزل، باغ و حتی کشور این نوع فنس می‌تواند کارایی خود را به نمایش بگذارد. شما ضمن مراجعه به جداول لیست نرخ‌های این صفحه می‌توانید قیمت روز فنس گالوانیزه باغی را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت فنس توری در این صفحه بروزرسانی می‌شود و همچنین شما می‌توانید در لیست زیر صفحات انواع دیگر توری را ملاحظه بفرمایید:

قیمت فنس حصاری

خرید توری حصاری گالوانیزه قطعاً زمانی می‌تواند مقرون‌به‌صرفه و هوشمندانه باشد که شما با نرخ روز به خرید این محصول بپردازید. در بروزرسانی ارزش ریالی محصولات این‌چنینی شما می‌توانید کلیه مشخصات و حتی قیمت فنس توری درآخرین لحظه و ساعت را مورد ارزیابی قرار دهید. در ساخت‌وساز و به‌خصوص راه‌سازی این محصولات بسیار کاربردی هستند و به‌همین‌دلیل، در بین محصولات مفتولی فولادی، قیمت توری حصاری گالوانیزه برای پیمانکاران و مهندسین قطعاً حائز اهمیت است.

 

فنس یا توری حصاری را برای محافظت از مکان ها و باغ ها استفاده می کنند.

 

 قیمت فنس توری 

قیمت فنس توری در اکثر مواقع بر اساس ضخامت آن تعیین می‌شود، اما عواملی از جمله : ابعاد، ارتفاع توری حصاری، قیمت فنس گالوانیزه و ضخامت مفتول نیز تاثیر نسبتا کمتری بر روی قیمت توری حصاری دارند. جنس مفتول به‌کاررفته شده، ضخامت مفتول، ابعاد چشمه‌ها و ارتفاع توری حصاری عوامل تاثیر‌گذار در قیمت توری حفاظ‌اند. از نظر نوع مفتول؛ قیمت فنس گالوانیزه روکش‌دار بیش‌تر از دو نوع دیگر است. هم‌چنین مفتول گالوانیزه به دلیل انجام فرآیند گالوانیزاسیون دارای قیمت بالاتری نسبت به مفتول سیاه است.

 بدیهی است که قیمت توری حصاری متناسب با ضخامت مفتول است و هر چه ضخامت مفتول آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. در مقابل هر چه چشمه‌های توری باغی بزرگ‌تر باشد، طبیعتا مقدار مفتول مورد نیاز کم‌تر شده و قیمت آن نیز پایین‌تر می‌آید. در نتیجه برای استعلام قیمت توری این توری بافته شده باید نوع و ضخامت مفتول و ابعاد چشمه‌های آن را در نظر بگیرید.

طبق نظر کارشناسان آهن آنلاین:

“یکی از انواع حصارهای مدرن استفاده شده در ساختمان‌سازی و راه‌سازی، فنس توری است که کاربرد زیادی به عنوان یکی از محصولات مفتولی فولادی دارد. قیمت فنس توری به عوامل مختلفی همچون سایز سرچشمه، ضخامت مفتول و جنس توری حصاری که اغلب گالوانیزه است، بستگی دارد. قیمت توری فنس برای پیمانکاران اهمیت بالایی دارد و هرچه سایز سرچشمه و ضخامت آن بیشتر باشد، کیفیت و قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.”

 

 

قیمت فنس توری متری

برای برآورد قیمت فنس توری متری می‌توانید با کارشناسان آهن آنلاین در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که نرخ این محصول به صورت متری با قیمت فنس توری کیلویی یک سری اختلاف‌های ریزودرشتی دارد. واحد مترمربع و کیلوگرم را در کنار عوامل دیگر همچون سایز، ضخامت و حتی نوسانات بازار برای محاسبه قیمت فنس باغی در آخرین بروزرسانی جداول این صفحه قابل‌مشاهده هستند. درلیست موجود، قیمت توری حصاری در سایز مفتول و ابعاد چشمه مختلف قابل مشاهده است.

قیمت فنس توری کیلویی

در کارخانه‌ و کارگاه‌‌های تولیدکننده، قیمت فنس کیلویی، به عواملی مانند کیفیت آهن و متراژ آن‌ بستگی دارد. مواد اولیه و سازنده، در قیمت هر متر از فنس تعیین‌کننده است. فنس،‌ در صنایع‌ مختلف کشور بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید از قیمت فنس توری آگاه شوید، به جدولی که در سایت قرار داده‌ایم، مراجعه کنید.

کاربرد فنس یا توری حصاری

توری‌ حصاری، به‌خاطر استحکام بالا در برابر زنگ‌زدگی، خوردگی و... بهترین وسیله برای جدا کردن مرز بین چند محدوده است. اکنون می‌خواهیم شما را با کاربرد‌ فنس حصاری آشنا کنیم.

  • در زمین‌ ورزشی برای جدا کردن بازیکن‌ و تماشاچی‌ 
  • ایجاد امنیت در منطقه‌ مسکونی
  • برای جلوگیری از ورود افراد به اماکن پرخطر
  • برای محافظت از کارگران ساختمانی در حال ساخت
  • مناسب برای مناطق نظامی
  • مناسب برای منطقه‌ صنعتی
  • حصارکشی در باغ‌ و زمین‌ کشاورزی

 

در این تصویر نمایی از کاربرد فنس را در زمین های کشاورزی مشاهده می کنید.

 

مزایای فنس

توری‌های حصاری باتوجه به کاربرد مورد نظر شما مزیت‌های مختلفی دارند. اما در این بخش به چند مورد از مزایای عمومی این محصولات اشاره می‌کنیم.

  • هزینه آن‌ها نسبت به سایر انواع دیوار و حصار مناسب‌تر است.
  • اجرای فنس حتی در زمین‌های بزرگ ساده است.
  • مقاومت بالایی دارند و می‌توانند تا چند سال بدون کوچک‌ترین تغییر باقی بمانند.
  • نگهداری از آن‌ها به هزینه و زمان زیادی نیاز ندارد.
  • تعویض آن‌ها هزینه زیادی ندارد و بدون نیاز به تخریب می‌توان آن‌ها را با فنس‌های جدید جایگزین کرد.
  • می‌توان از آن‌ها در کنار سایر انواع حصار مثل دیوار یا نرده هم استفاده کرد.
  • اگر زمین مورد نظر شما بخشی از باغ یا صحرا باشد، نمای زیبای اطراف آن حفظ خواهد شد.
  • امنیت محوطه را در سطح قابل قبولی تأمین می‌کند.
  • امکان جابجایی آن وجود دارد.
  • امکان اجرای آن برای زمین‌های بزرگ هم وجود دارد.

خرید فنس توری

اگر قصد خرید فنس توری را دارید، می‌توانید برای اطلاع از نرخ به جدولی که داخل سایت آهن آنلاین قرار داده شده است، مراجعه کنید. سایت را مورد ارزیابی قرار دهید و براساس نیاز خود بهترین فروشنده را انتخاب کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

چگونه تعداد پایه فنس مورد نیاز را تشخیص دهیم؟

تعداد پایه‌های مورد نیاز، به‌میزان امنیت مورد نظر برای حصار بستگی دارد. هرچقدر فاصله پایه‌های کم‌تر باشد، مقاومت حصار بیشتر می‌شود و به تعداد میله‌های بیشتری برای پایه نیاز است. در حالت عادی میله‌های پایه فنس در هر ۲ تا ۳ متر نصب می‌شوند، اما برای امنیت بیشتر می‌توان آن‌ها را در فاصله ۱.۵ متری‌ نیز نصب کرد. برای تشخیص تعداد پایه‌‌های مورد نیاز، باید متراژ دور زمین را بر فاصله‌ای که برای پایه‌های فنس در نظر گرفته‌اید، تقسیم کنید.

انتخاب فنس مناسب

برای انتخاب فنس مناسب ابتدا باید مشخصات محصول مورد نظرتان را تعیین کنید. جنس توری، ابعاد چشمه، ارتفاع و جنس پایه از جمله مواردی است که در انتخاب فنس مناسب تأثیر دارد. برای انتخاب همچنین باید ویژگی منطقه مورد نظرتان را هم در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال در منطقه شمال کشور که رطوبت زیاد است، توری‌های دارای روکش PVC مناسب‌تر هستند.

اگر هنوز توری حصاری مورد نظرتان را انتخاب نکرده‌اید یا بین چند مدل تردید دارید، می‌توانید از کارشناسان آهن آنلاین کمک بگیرید. آن‌ها تجربه زیادی در زمینه فروش فنس مناسب برای کاربردهای مختلف دارند. در نتیجه می‌توانند شما را نیز در این زمینه راهنمایی کنند.

نحوه نصب توری (فنس) حصاری

اگر قصد فنس کشی مکان خاصی را دارید، برای شروع باید منطقه‌ای که می‌خواهید فنس بکشید را مشخص کنید؛ سپس با اندازه‌گیری مرزهای موجود تعیین کنید که چه مقدار مصالح و مواد برای تولید فنس نیاز دارید. اکنون باید محلی که پایه‌ فنس حصاری قرار می‌گیرد را با استفاده از میله‌ فنس علامت‌گذاری کنید و برای اطمینان از محکم بودن کار، میله‌ را به وسیله سیم و ریسمان به هم متصل کنید.

قیمت هر متر فنس

در اکثر وقت‌ قیمت فنس‌ توری طبق ضخامت آن‌ محاسبه می‌شود؛ اما باید بدانید که  قیمت  فنس به عواملی مانند: ارتفاع فنس حصاری، ابعاد، جنس مفتول بکار رفته، ابعاد چشمه‌، ضخامت مفتول و... بستگی دارد؛ بنابراین اگر چشمه تولید شده کوچک باشد و کیفیت مفتول بالا، به همان میزان روی قیمت فنس حصاری تاثیرگذار خواهد بود. درصورتی‌که می‌خواهید این محصول را خریداری کنید و به‌دنبال بهترین فروشنده هستید، پس بهتر است نگاهی به جدول نرخ‌های همین سایت بیندازید

راهنمای خرید توری حصاری

پس از استعلام قیمت فنس توسط شما، کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

 

 

ساختار فنس باغی

توری‌ حصاری باغی، معمولا به‌شکل مشبک ساخته می‌شود. برای تولید این فنس‌ها، مفتول‌ها با دستگاه بافته می‌شوند تا شکل‌های هندسی لوزی شکل یا متوازی الاضلاع ایجاد کنند. به هر لوزی یک چشمه می‌گویند. توری‌ها را می‌توان بر اساس اندازه چشمه‌ها نیز تقسیم‌بندی کرد. فنس‌های استاندارد معمولا به‌صورت چشمه ۴×۴ یا ۵×۵ تولید می‌شوند.

قیمت فنس باغی

نوع مفتول بکار رفته در بافت این محصول، مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت فنس باغی است؛ به طور کلی، مفتول سیاه با مفتول گالوانیزه تفاوت‌هایی از نظر کیفیت و در نهایت قیمت خواهند داشت. فنس باغی را برای حصارکشی اطراف باغ به خصوص در موارد خارج از محل زندگی، برای جلوگیری از ورود حیوانات استفاده کرده و دور تا دور زمین را حصار می‌کشند. در واقع استفاده از توری حصاری به جای دیوارکشی دور باغ یا یک زمین، به صرفه‌تر خواهد بود.

کنترل کیفیت فنس

کارخانه‌های معتبر فولاد در ایران واحد کنترل کیفیت دارند و مفتول و سایر مقاطع فولادی را مطابق با استانداردهای داخلی و بین‌المللی به بازار عرضه می‌کنند. مشتریان می‌توانند با‌توجه به معیارهایی چون سالم بودن سطح مفتول‌های به‌کاررفته در توری، عدم وجود زنگ‌زدگی یا خوردگی و سلامت پایه‌ها کیفیت نسبی فنس را کنترل کنند. اما کیفیت واقعی این محصولات تنها در کاربرد بلندمدت مشخص می‌شود.

بهترین روش برای اطمینان از کیفیت توری حصاری، خرید این محصول از یک فروشگاه معتبر است. البته به یاد داشته باشید که شیوه نصب حصارها هم نقش مهمی در کیفیت آن‌ها ایفا می‌کند. پس علاوه بر خرید از فروشنده معتبر، باید از فردی حرفه‌ای برای نصب هم کمک بخواهید تا مطمئن شوید حصاری که می‌سازید، برای مدت طولانی بدون آسیب باقی می‌ماند.

سخن پایانی

 این محصول به صورت طاقه و تحویل در بنگاه تهران طبق عرضه می‌شود. فنس حصاری که از مفتول گالوانیزه گرم کاملا ضد زنگ تولید شده و مقاوم در برابر تنش های دمایی و رطوبتی می باشد با توجه به درخواست مشتری، در چشمه ها، سایزها و ابعاد گوناگون عرضه و تولید می‌شود. جداول لیست قیمت توری حصاری شما را از آخرین  نرخ در واحدهای مترمربع و کیلوگرم در سایز و ضخامت‌های متفاوت مطلع می‌کند. برای حصارکشی زمین‌های کشاورزی، زمین‌های ورزشی و بسیاری از مکان‌های مهم دیگر که نیاز به حفظ حریم شخصی دارند، قطعاً محاسبه نرخ روز این‌چنین محصولات فولادی مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد.

سوالات متداول

قیمت فنس توری، تولید شده از مفتول سیاه با توری حصاری گالوانیزه متفاوت است؟

بله، قیمت فنس توری حصاری گالوانیزه، به خاطر مقاومت ضد خوردگی مفتولش و طول عمر بیشتر، از فنس توری با مفتول سیاه بیشتر است.

قیمت فنس، بر چه اساس تعیین می شود؟

برای تعیین قیمت فنس، به جنس مفتول، سایز چشمه، قطر مفتول، طول رول و ارتفاع توری توجه می شود.

قیمت فنس
... بیشتر

سوالات متداول

قیمت فنس، بر چه اساس تعیین می شود؟

برای تعیین قیمت فنس، به جنس مفتول، سایز چشمه، قطر مفتول، طول رول و ارتفاع توری توجه می شود.

قیمت فنس توری، تولید شده از مفتول سیاه با توری حصاری گالوانیزه متفاوت است؟

بله، قیمت فنس توری حصاری گالوانیزه، به خاطر مقاومت ضد خوردگی مفتولش و طول عمر بیشتر، از فنس توری با مفتول سیاه بیشتر است.

ساعت کاری امروز ما به پایان رسیده است.
استعلام قیمت ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
درخواست استعلام قیمت
فیلتر نتایج x