آهن آنلاین
پروفیل لنگه دری

پروفیل لنگه دری

شنبه 05 شهریور 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروفیل لنگه دری از جمله پرمصرف‌ترین پروفیل‌های بازار به حساب می‌آید. از این محصول به طور معمول جهت ساخت درب و پنجره استفاده می‌شود. در ادامه بیشتر با پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن آشنا می‌شویم.

پروفیل لنگه دری چیست

از پروفیل لنگه به عنوان پروفیل 508 نیز شناخته‌ می‌شود. این محصول جزو پروفیل‌های بسته محسوب می‌شود و دارای دو لبه است که به صورت مخالف در بالا و پایین قرار گرفته‌اند. از مهم‌ترین کاربردهای این محصول می‌توان به ساخت درب و پنجره اشاره کرد. ضخامت پروفیل لنگه دری به طور معمول بین دو تا 4 میلی‌متر در نظر گرفته می‌شود.

کاربرد پروفیل لنگه دری چیست؟

از شناخته شده‌ترین کاربردهای این محصول استفاده از آن برای ساخت درب و پنجره است، اما از دیگر کاربردهای پروفیل لنگه دری می‌توان به مواردی از جمله:  تولید چارچوب‌های درب (مخصوصا درب‌های پی وی سی، برای تولید پروفیل چارچوب‌های فرانسوی، ساخت گوشه‌های پله، گوشه‌های دیوار کارخانه و نرده‌های فولادی اشاره کرد. توجه داشته باشید که نوع استفاده از از این محصول تأثیر مستقیم بر روی قیمت پروفیل لنگه دری دارد.

سخن پایانی

در این مقاله تا حدودی با پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن آشنا شدیم. از آنجا که عوامل زیادی بر روی نرخ این محصول تأثیرگذارند قیمت پروفیل لنگه دری را قبل از ثبت خرید آن از آهن آنلاین استعلام بگیرید تا در معاملات خود متضرر نشوید.

اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.