آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده نبشی

کارخانه‌های تولیدکننده نبشی

شنبه 21 اردیبهشت 1398
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده نبشی از جمله شکفته، ناب تبریز و آریان فولاد علاوه بر نبشی، ناودانی نیز تولید می‌کنند. در اصطلاح بازاری نیز این دو را معمولاً کنار هم به کار می‌گیرند. نبشی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی است که به تنهایی یا به صورت مرکب در ساخت سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

در تعیین قیمت نبشی عوامل زیادی تاثیر دارند که از جمله می‌توان به قیمت ورق، مواد اولیه و نوسانات صورت گرفته در حوزه قیمت دلار دانست.

 

بزرگترین کارخانه‌ های تولیدکننده نبشی را بشناسید.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از کارخانه‌ های تولید کننده نبشی بپردازیم و مشخصات نبشی تولیدی هر یک را به طور مختصر توضیح دهیم.

 

کارخانه صنعتی شکفته

نبشی‌های تولید شده کارخانه شکفته مشهد بال مساوی، به طول ۶ متر و سایزهای مختلف هستند. این نوع به طور گسترده در پروژه‌های عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  این مجتمع تولیدی به منظور تولید نبشی معمولاً از فولادهای کم کربن و دو استاندارد DIN EN 10056-1/2 و ISO 657-5 استفاده می‌کنند.

همچنین به منظور افزایش مقاومت نبشی تولیدی در برابر خوردگی و تغییرات آب و هوایی از آبکاری گالوانیزه گرم و سرد استفاده می‌کنند.

 

کارخانه ظهوریان مشهد

از دیگر کارخانه‌های تولید کننده نبشی که نبشی بال مساوی تولید می‌کند می‌توان به کارخانه ظهوریان اشاره کرد.  در تولید آن معمولاً از فولاد گرم نوردیده استفاه می‌کنند و سایزهای تولیدی آن  بین ۳*۳۰*۳۰ تا ۱۰*۱۰۰*۱۰۰ است.

 

دستگاه تولید نبشی

تولید نبشی سپری به روش رول فرمینگ

 

کارخانه ناب تبریز

این کارخانه که در آذر شهر تبریز واقع شده است انواع نبشی بال مساوی را تولید می‌کند. در تولید آن از سه استاندارد ملی ۱۳۹۶۸-۱، اروپایی ۱۰۰۵۶-۱ و روسی ۸۵۱۰ استفاده می‌کنند.

 

کارخانه فولاد اصفهان

این مجتمع فولادی در شهرک صنعتی اشترجان واقع شده است. به منظور تولید نبشی این کارخانه از فرایند نورد گرم استفاده می‌کنند. این کارخانه نبشی فولادی بال مساوی ساختمانی و صنعتی را در ابعاد، اندازه، ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی مختلف طبق استانداردهای ملی و بین المللی ایران، DIN1028 آلمان و EN 10056 اروپا تولید و در بازار عرضه می‌کند.

 

نبشی کوهپایه

این کارخانه مقاطع فولادی را به روش نورد گرم تولید می‌کند. مساحت این کارخانه ۳۲ هکتار بوده و دارای زیربنای صنعتی به مساحت ۱۷ هکتار است.

این محصول تولیدی به دو صورت بال مساوی و بال نامساوی تولید می‌کند.

نبشی‌های تولیدی این کارخانه مشخصات زیر را دارند:

این محصول فولادی در طول رایج ۶ متری تولید می‌شود (همچنین در طول دلخواه مشتری نیز آن را تولید می‌کنند).

در تولید این محصول فولادی از ST37 استفاده می‌کنند به همین دلیل محصول تولیدی نرمی و انعطاف‌ پذیری بالایی دارد.

ویژگی‌های ابعادی محصول تولیدی مطابق با استاندارد است.

محصول تولیدی در ضخامت‌های مختلفی برای مصارف گوناگون تولید می‌شود.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.