آهن آنلاین

کارخانه صنعتی سپاهان

کارخانه صنعتی سپاهان

کارخانه صنعتی سپاهان یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در عرصه فولاد است که در زمینه تولید لوله و پروفیل فولادی مورد نیاز صنایع فعالیت می‌کند. این کارخانه فولادی، تمام محصولات خود را زیرنظر کادری متخصص و متعهد تولید می‌کند؛ به همین دلیل، کیفیت مقاطع فولادی آن بسیار بالا است. ضمنا، این مجتمع تولیدی به دلیل عملکرد حرفه‌ای و قابل‌قبولش در بازارهای خارجی نیز حضور دارد و از صادرکنندگان کشور محسوب می‌شود. در ادامه مطلب، با شرکت گروه صنعتی سپاهان به صورت کامل آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه صنعتی سپاهان

کارخانه صنعتی سپاهان در زمینی به مساحت   1320000 مترمربع در مجاورت شهر اصفهان احداث شده است. این کارخانه فولادی چندین شرکت زیرمجموعه دارد که عبارتند از: شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان، شرکت ساخته‌های فلزی سپاهان و شرکت بارآهن سپاهان و همگی به تکنولوژی روز دنیا مجهز شده‌اند. طبق آمار، محصولات تولیدی گروه صنعتی سپاهان در صدر کیفیت صنعت لوله و پروفیل کشور قرار دارند و تمام قوانین استاندارد جهانی در آن‌ها اعمال شده است. هم‌اکنون، مقاطع فولادی مجموعه صنعتی سپاهان در بازار خاورمیانه عرضه می‌شود. قطعا با اجرای طرح‌های توسعه‌ای کارخانه روند پیشرفت موجود، شدت بیشتری خواهد گرفت.

 

کارخانه صنعتی سپاهان
کارخانه صنعتی سپاهان

 

خطوط تولید و ظرفیت تولید گروه صنعتی سپاهان

گروه صنعتی سپاهان از پیشگامان لوله و پروفیل فولادی در ایران است و ظرفیت فعلی تولید آن به حدود 420 هزار تن در سال می‌رسد. این ظرفیت تولید بعد از اتمام طرح‌های توسعه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد و به بیش از 600 هزار تن در سال می‌رسد. در حال حاضر نیز درصد قابل ملاحظه‌ای از محصولات فولادی کشور توسط کارخانه صنعتی سپاهان تامین می‌شود.

محصولات تولیدی کارخانه صنعتی سپاهان

لوله و پروفیل از محصولات اصلی شرکت صنعتی سپاهان هستند که در قسمت زیر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

 

خط تولید گروه صنعتی سپاهان
خط تولید گروه صنعتی سپاهان

 

پروفیل صنعتی سپاهان

پروفیل گروه صنعتی سپاهان در مدل‌های تسمه‌ای، ریلی، بیضی‌شکل و... طراحی و ساخته می‌شود. در روند ساخت آن‌ها از استانداردهای ملی و بین‌المللی بهره گرفته شده است و کیفیت قابل ‌قبولی دارند. همچنین، از این پروفیل‌های فولادی معمولا در ساخت درب و پنجره استفاده می‌کنند.

لوله کارخانه صنعتی سپاهان

لوله گروه صنعتی سپاهان در مدل‌ها، سایزها و ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شود. لوله‌های تولیدی اغلب از جنس ورق ST37 هستند و طبق استاندارد DN2440 ساخته شده‌اند. به‌علاوه، این لوله‌های فولادی در مواردی نظیر داربست‌بندی، ساخت مبل، دوچرخه، موتورسیکلت، خودرو و... به‌ کار گرفته می‌شوند.

آدرس، شماره تماس و دیگر اطلاعات کارخانه

آدرس: اصفهان، کیلومتر 15 جاده نایین، مجموعه گروه صنعتی سپاهان

شماره تماس: 03132657689 - 03132653453