آهن آنلاین
کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

دوشنبه 14 مهر 1393
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل در ایران مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند و توان تولید انواع پروفیل و قوطی صنعتی و ساختمانی را در اندازه‌های مختلف دارند. سهم بازار این محصول با توجه به ظرفیت تولید بین تولیدکنندگان تقسیم شده است اما برخی از آن‌ها از محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردارند که این امر در قیمت پروفیل می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. در این مقاله بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بزرگترین کارخانه‌ های تولیدکننده پروفیل را بشناسید

 پروفیل‌های ساختمانی و صنعتی انواع گسترده‌ای ندارند و همچنین فرایند تولیدشان آنچنان پیچیده نیست. کارخانه‌ها و شرکت‌های بسیاری در ایران به تولید این محصولات می‌پردازند که معروف‌ترین آنها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 

شرکت جهان پروفیل پارس

این شرکت در سال ۱۳۶۱ با ظرفیت اسمی ۴۷۶ هزار تن محصولات فولادی در تهران تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل و قوطی فولادی به حساب می‌آید. این کارخانه قوطی و پروفیل با سطح مقطع مربع و مستطیل را برای بازارهای داخلی و خارجی تأمین می‌کند.

 

تولیدکنندگان پروفیل | جهان پروفیل

نمایی از کارخانه جهان پروفیل

 

شرکت کارخانجات نورد لوله یاران

این کارخانه به طور تخصصی در زمینه تولید لوله و پروفیل فعالیت می‌کند و با ظرفیتی حدود ۱۰۵ هزار تن در سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرد. انواع قوطی‌ با سطح مقطع مربع و مستطیل و پروفیل‌های ساختمانی توسط این شرکت تولید می‌شود.

 

شرکت لوله و پروفیل صابری

یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده پروفیل، پروفیل صابری است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی و ابزارآلات روز دنیا به تولید انواع پروفیل مربعی، مستطیلی و در و پنجره می‌پردازد. همچنین این کارخانه توان تولید پروفیل‌های طرح‌دار در اندازه‌های مختلف را نیز دارد و امکان سفارشی سازی محصولات را به مشتریان خود می‌دهد. البته در نظر داشته باشید این کارخانه انوع لوله‌ها را نیز تولید می‌کند.

 

گروه صنعتی تهران شرق

تولید انواع پروفیل‌های مربع و مستطیل و همچنین پروفیل با مقطع باز توسط این کارخانه انجام می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۸۶ با ظرفیت ۳۰ هزار تن انواع پروفیل و لوله شروع به کار کرد و تاکنون تولید خود را به ۲۲۰ هزار تن در سال رسانده است.

 

شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه (فولاد  هیربد)

فولاد هیربد در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی مامونیه به بهره برداری رسید و به سرعت ظرفیت تولید خود را به ۲٫۵ میلیون تن انواع محصولات فولادی رسانده است. انواع پروفیل مربع و مستطیل با اندازه‌های متفاوت و همچنین پروفیل‌های در و پنجره از جمله تولیدات این کارخانه به حساب می‌آیند.

 

تولیدکنندگان پروفیل | هیربد زندیه

نمایی از کارخانه هیربد زرندیه

 

کارخانجات نورد پروفیل ساوه

کارخانه نورد و پروفیل ساوه، یکی از محبوب‌ترین کارخانه‌های تولید لوله و پروفیل است که این محصولات را در اندازه و انواع مختلف تولید می‎کند. فعالیت این شرکت به این محصولات محدود نمی‌شود و در تولید انواع مقاطع فلزی، سیم و کابل و انواع سازه‌های فلزی نیز فعالیت دارد.

شرکت بهفلز سپاهان، صنایع نورد یزد، صدرا پروفیل تهران و پروفیل نیکان اصفهان نیز از کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل به شمار می‌آیند که با استفاده از تکنولوژی روز به تولید انواع قوطی و پروفیل فولادی در ابعاد و انواع متنوع می‌پردازند.

دسترسی سریع
اشتراک گذاری:
لینک مطلب
امتیاز دهید

مقالات مرتبط

ارسال دیدگاه

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه ها

user
داود
27 خرداد 1399
پاسخ دهید
سلام وقت بخیر ببخشید شما تولیدپروفیل الومینیوم دارین ابکاریم دارین